معاون دانشجویی دانشگاه کردستان:

آموزش کاربردی به همیاران سلامت در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر است

۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۳:۰۰
کد خبر: ۸۲۱۳۲۹
آموزش کاربردی به همیاران سلامت در کاهش آسیب‌های اجتماعی  موثر است
معاون دانشجویی دانشگاه کردستان با اشاره به اهمیت برگزاری کارگاه آموزشی، گفت: هدف ما آموزش مهارت‌های زندگی و ارتقاء سلامت روان دانشجویان در کنار فراگیری تخصص و اخذ مدرک است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ عثمان عزیزی روز چهارشنبه در کارگاه آموزشی شکست عاطفی ویژه همیاران سلامت روان مراکز مشاوره منطقه پنج کشور که در محل سالن همایش باشگاه فرهنگیان سنندج، برگزار شد، اظهار کرد: یکی از بخش‌های مهم در وزارت علوم، مراکز مشاوره است که قصد دارد به دانشجویان در تمام زمینه‌های تحصیلی، وضعیت روانشناختی و مسائلی که دانشجو در کنار درس و تحصیل برای او پیش می‌آید، مشاوره  دهد.

وی افزود: مرکز مشاوره در دانشگاه‌ ها به دانشجو کمک می‌کند تا مسیر خود را به خوبی و درستی بدون مشکل طی کنند.

معاون امور دانشجویی دانشگاه کردستان  گفت: سازمان دانشجویان کشور هر ساله برنامه‌ای در خصوص سلامت روان ارائه می‌دهد و در کنار این، کانون‌هایی به نام کانون‌های همیار سلامت تشکیل شدند که مراکز مشاوره سعی دارد کارگاهی در این راستا برای دانشجویان این مراکز تشکیل دهد و موارد مورد نظر را واکاوی کند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در این کارگاه آموزشی از بهترین و با سوادترین اساتید دانشگاه کردستان برای تدریس دعوت کرده‌ایم، افزود: مرکز مشاوره دانشگاه کردستان در کنار مباحث منطقه‌ای  هر ساله به عنوان مرکز مشاوره نمونه در سطح کشور مطرح است.

معاون  دانشجویی دانشگاه کردستان با اشاره به اهمیت  برگزاری کارگاه آموزشی،  گفت:  هدف ما آموزش  مهارت‌های زندگی  و ارتقاء سلامت روان دانشجویان در راستای  کاهش آسیب‌های فردی و اجتماعی در کنار فراگیری تخصص و اخذ مدرک است چراکه با کسب آموزش‌های لازم، فرد تحصیلکرده در جامعه تاثیر مثبت و متفاوت‌تری  دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز