مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

۵۳ خانه ورزش روستایی تجهیز و افتتاح شده است

۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۸:۱۹
کد خبر: ۸۲۲۳۰۴
۵۳ خانه ورزش روستایی تجهیز و افتتاح شده است
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: 53 خانه ورزش روستایی امسال در نقاط مختلف این استان تجهیز و بهره برداری شد.

به گزارش برنا از اراک ، عابد حقدادی  گفت: خانه های ورزش روستایی استان مرکزی با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال راه اندازی شده است. 

وی ادامه داد: 50 خانه روستایی 2 سال اخیر در استان مرکزی تجهیز شده و در مجموع 103 خانه ورزش در سطح آبادی های این استان فعال است. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: تجهیز 20 خانه ورزش روستایی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای سال آتی در نقاط مختلف استان مرکزی هدفگذاری شده که اعتبار آن نیز به طور کامل جذب شده است. 

حقدادی یادآوری کرد: ظرفیت تجهیز خانه های ورزش روستایی در اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی وجود دارد و شوراهای اسلامی، دهیاران و بخشداران باید محلی مناسب از قبیل یک کلاس درس مدرسه، حسینیه و یا بخشی از ساختمان دهیاری را به این اداره کل معرفی تا در اسرع وقت تجهیز شود. 

وی در خصوص مسابقات جام نوروزی روستایی استان مرکزی نیز گفت: 300 روستا در نقاط مختلف این استان میزبان مسابقات جام نوروزی هستند بیش از یکهزار و 500 تیم ورزشی برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: مسابقات جام نوروزی روستایی استان مرکزی در 2 بخش آقایان و بانوان در رشته های فوتبال، والیبال، طناب کشی، دو همگانی، اسب سواری، کشتی محلی، بسکتبال، بازی های محلی و دو و میدانی برگزار می شود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز