جاهای دیدنی محمودآباد

۱۴۰۲/۰۱/۰۶ - ۰۲:۴۴:۱۸
کد خبر: ۸۲۲۵۰۹
جاهای دیدنی محمودآباد
شهر محمودآباد به نسبت سایر شهرهای شمالی قدمت چندانی ندارد. ولی از جمله شهرهای محبوب ساحلی در شمال کشور است و اقتصاد محمودآباد نیز بر اساس ماهی گیری، برنج کاری، و کشاورزی استوار است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ شهر محمودآباد از غرب با نور، از جنوب با آمل، از شرق با فریدونکنار و بابلسر هم مرز است. وعلاوه بر ساحل زیبای سرخ رود، جاذبه های گردشگری و ویلاهای اجاره ای زیادی دارد.

سرزمین رویاها

سرزمین رویاهای محمودآباد یکی از مدرن ترین و مجهز ترین شهربازی های شمال است. سرزمین رویاها مناسب ترین ساحل محمودآباد برای شنا و تفریح است. چون تمام امکانات را یک جا دارد و در یک مکان می‌توانید از شهربازی، آلاچیق، قایق سواری، سفره‌خانه سنتی و رستوران های اطراف استفاده کنید و لحظات خوشی را برای خود و همسفرانتان رقم بزنید. در این ساحل طرح سالم سازی دریا انجام شده و پلاژ مخصوص آقایان و بانوان هم وجود دارد. شهربازی سرزمین رویاها یک شهربازی مجهز است که بازی هایی مثل پاندول، سفینه فضایی، سرسره چرخان و سینما ۶ بعدی را در خود جای می‌دهد.

پارک های محمودآباد

پارک شهرداری محمودآباد یکی از اماکن تفریحی این شهر ساحلی است. در کنار فضای سبز مناسبی جهت استراحت، از امکانات خوبی همچون شهربازی، کافی شاپ، و محل مناسب شنا یرخوردار است. علاوه بر این چهار پارک دیگر به نام های ملت، مرکزی، لاله و طاهباز در محمودآباد وجود دارند که اکثر آنها شهربازی دارند و طرح سالم سازی دریا هم در آنها اجرا شده است. پارک ساحلی ملت در شهر محمودآباد و بلوار اصلی شهر یا به عبارتی بلوار آزادی، مکان مناسبی برای تفریح های ساحلی از جمله قایق سواری و شنا در محدوده حفاظت شده به شمار می‌آید.

سرخرود

در قسمت شرقی محمودآباد، منطقه سرخرود واقع شده است، که با وجود دو تپه باستانی در جنوب شهر، می‌توان به پیشینه تاریخی و قدمت این منطقه اشاره کرد. از طرفی رودخانه هراز که از وسط شهر می‌گذرد و به دلیل اتصال به دریا، سطح آب آن همگام با دریا بالا و پایین می‌رود‌، این شهر را به دو قسمت تقسیم کرده و زیبایی طبیعی منحصربفردی برای شهر ایجاد کرده است. شهر سرخرود ساحلی ماسه ای و بکر به طول پنج کیلومتر دارد که اگر بخواهید جایی دنج تر از سواحل محمودآباد را تجربه کنید، گزینه خوبی خواهد بود. همچنین پلاژ های ساحلی در طول نوار ساحلی، امکانات تفریحی مناسبی برای گردشگران در خود جای داده اند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز