با حضور مسئولان استانی

تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل برگزار شد

۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۱۰:۵۳:۰۹
کد خبر: ۸۲۲۷۸۵
تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل برگزار شد
در مراسمی از زحمات حجت‌الاسلام قیامی مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان تجلیل و حجت‌الاسلام ستوده به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل منصوب شد.

به گزارش برنا، اکبر بهنامجو استاندار اردبیل در این مراسم اظهار داشت: مسئولان اوقاف و امور خیریه رسالتی خطیر و حساس در حفظ موقوفات دارند و نیاز است در این زمینه برنامه‌ریزی اساسی انجام شود.

وی بیان کرد: از تلاش‌ها و زحمات حجت‌الاسلام قیامی در این مدت فعالیتش تشکر و قدردانی می‌کنیم و بی‌شک با حضور حجت‌الاسلام ستوده گام‌های اساسی در امور اوقاف و امور خیریه برداشته می‌شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: انتظار می‌رود یکی از رویکردهای اساسی اوقاف و امور خیریه استان اشتغال‌زایی باشد که در این زمینه از مدیریت جدید انتظار می‌رود تحول عظیمی در اشتغال ایجاد کند.

بهنامجو تصریح کرد: خوشبختانه فرهنگ وقف در استان اردبیل بسیار خوب جا افتاده و نیاز است برای همه‌جانبه کردن این فرهنگ اقدامات اساسی و راهبردی انجام شود.

وی بیان کرد: استان اردبیل یکی از استان‌های شایسته در حوزه حفظ قرآن و مفاهیم قرآنی است به طوری که در یکی از روستاهای استان به نام سوها 120 حافظ قرآن وجود دارد و نیاز است این روستا به صورت کشوری و بین‌المللی معرفی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز