رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج:

عملیات گل کاری میادین و پارکهای سطح شهر سنندج آغاز شد

۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۱:۳۰
کد خبر: ۸۲۴۱۳۶
عملیات گل کاری میادین و پارکهای سطح شهر سنندج آغاز شد
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: با توجه به اثربخشی گلکاری بر چهره شهر و تاثیرات مثبتی که در روحیه شهروندان دارد عملیات گل کاری میادین و پارکهای سطح شهر سنندج آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ شرمین شریفی صبح امروز در جمع خبرنگاران از گل کاری میادین، بوستانها و پارکهای سطح شهر در آستانه فرا رسیدن سال نو خبر داد و گفت: عملیات کاشت گلهای فصلی متناسب با شرایط آب و هوایی در سطح بوستان ها، میادین، لچکی ها، بلوارها و کلیه فضاهای سبز شادابی خاصی به نما و منظر شهری می بخشد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اظهار داشت: با توجه به زیبایی گل کاری در فصول مختلف، اثربخشی آن بر چهره شهر و تاثیرات مثبتی که در روحیه شهروندان دارد  و در راستای زیبا سازی پارکها هرساله انجام عملیات گلکاری در آستانه سال نو انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه پارکهای سطح شهر با 28 هزار جعبه گل و 15 هزار گلدان آراسته می شود، افزود: در طرح گل کاری بهاره از گل های بنفشه، همیشه بهار، مینا چمنی، ترنفل و شب بو که زیبایی خاصی دارند  استفاده می شود.

شریفی گفت: از تعداد 28 هزار جعبه گل و 15 هزار گلدان، 9 هزار جعبه گل و دو هزار گلدان در سطح پارکهای شهرداری منطقه سه، سه هزار جعبه گل و دو هزار گلدان در حوزه ناحیه ویژه بهاران، هفت هزار جعبه و دو هزار گلدان در سطح شهرداری منطقه دو، هفت هزار جعبه گل و یک هزار گلدان در حوزه منطقه یک و همچنین دو هزار جعبه گل و هشت هزار گلدان در محدوده کمربندی آبیدر کاشه می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز