آغاز رزمایش پلیس لرستان؛

فرمانده انتظامی لرستان: راه اندازی ۳۱ ایستگاه پلیس‌راه در ایام پایانی سال و نوروز ۹۸ /دو هزار و ۹۴ نفر شبگرد و نگهبان محله به کمک پلیس می‌آیند

۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۲:۳۶:۱۷
کد خبر: ۸۲۴۶۸۲
فرمانده انتظامی لرستان:  راه اندازی  ۳۱ ایستگاه پلیس‌راه در ایام پایانی سال و نوروز ۹۸  /دو هزار و ۹۴ نفر شبگرد و نگهبان محله به کمک پلیس 
می‌آیند
فرمانده انتظامی لرستان با بیان راه اندازی 31ایستگاه پلیس‌راه در ایام پایانی سال و نوروز 98 گفت: در ۴۸ نقطه استان ایست بازرسی موقت فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛  فرمانده انتظامی لرستان روز شنبه در مراسم آغاز رزمایش پلیس لرستان با بیان راه اندازی  ۳۱ ایستگاه پلیس‌راه در ایام پایانی سال و نوروز 98  گفت: در ۴۸ نقطه استان ایست بازرسی موقت فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

 سردار "حاجی محمد مهدیان نسب"  در رزمایش نوروزی پلیس لرستان ،اظهار کرد: فعالیت نیروی انتظامی استان از 10 روز گذشته آغاز شده و امروز طرح امنیت انتظامی به‌ویژه طرح استراتژیکی در جاده و شهر شروع می‌شود و تا 17 فروردین‌ماه ادامه دارد.

او با بیان اینکه در ایام پایانی سال و نوروز 98 کلیه اقدامات و عملیات‌ها با کمک سازمان‌های خدمات رسان و امدادی استان انجام می‌شود افزود: مرکز فوریت‌های پلیسی در هفت شهرستان تجمیع شده و چهار شهرستان دیگر نیز درصدد هستیم تجمیع کنیم تا بتوانیم در راستای مطالبات مردم سریع‌تر و به‌موقع اقدامات پلیسی را انجام دهیم.

فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد: شعار نیروی انتظامی در سال 98 « نشاط بهاری، نظم و قانون‌مداری»  است و در حوزه پلیس‌راه و راهور پرهیز از خطر و ایجاد آرامش در سفر است تا بتوانیم امسال با استفاده از این شعار و با کمک مردم در رعایت قانون و کمک سازمان‌های خدماتی در کاهش تصادفات که یکی از دغدغه‌های بسیار  مهم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است به‌ویژه تلفات جاده‌ای جلوگیری کنیم.

اوبا اشاره به تخصیص  340 نفر نیروی کمکی برای این ایام از طرف ناجا به لرستان بیان کرد: در نوروز 98 پنج هزار و 940 نفر در دو شیفت با کمکی‌هایی که از ناجا داده‌شده است به‌کارگیری می‌شود.

سردار مهدیان نسب تصریح کرد : دو هزار و 94 نفر شبگرد و نگهبان محله به کمک پلیس می‌آید و  734 واحد گشت خودرویی در کلانتری، پاسگاه، پلیس‌راه و راهور استان است که 248 واحد خودرویی گشت مربوط به پلیس‌راه و راهور بوده، همچنین تقاضای 80 دستگاه کمکی کرده‌ایم که امیدواریم با کمک استاندار این دستگاه‌ها فراهم و بتوانیم جاده‌های استان را به‌خوبی پوشش دهیم.

او گفت : لرستان یکی از استان‌هایی است که با توجه به آب‌ و هوای خوبی که دارد در ایام نوروز حضور مسافران چشم‌گیر است، از طرفی شریان شمال و غرب به سمت جنوب کشور و همچنین مسیر راهیان نور است که باید کنترل بیشتری انجام شود، حتی جاده‌های فرعی و دیدنی استان مانند بیشه نیز باید کنترل‌ها ویژه‌تر باشد.

فرمانده انتظامی رستان با اشاره به راه اندازی 31 ایستگاه پلیس‌راه راه‌اندازی و تا دو روز دیگر مستقر می‌شوند گفت :  با هماهنگی دستگاه  قضا در 48 نقطه استان ایست بازرسی موقت راه‌اندازی می شود.

او افزود: سال گذشته 15 هزار و 398 فقره تصادف رخ داد که مجموع تصادفات سه درصد نسبت به سال گذشته کاهش  و تصادفات فوتی در شهر و جاده سه درصد و مصدومان  هشت درصد کاهش داشتیم که  در راستای کاهش تصادفات درون‌شهری نیز دومین استان برتر کشور هستیم که پلیس راهور لرستان در همایش کشوری تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز