سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک :

بازیکنانم تلاش بسیار و دوندگی فوق العاده ای داشتند / مردم اراک در دو دیدار خانگی باقی مانده استادیوم را پر کنند

۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۸:۴۳:۴۲
کد خبر: ۸۲۴۹۶۵
بازیکنانم تلاش بسیار و دوندگی فوق العاده ای داشتند / مردم اراک در دو دیدار خانگی باقی مانده استادیوم را پر کنند
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در پایان دیدار با قشقایی به تمجید از تلاش و دوندگی فوق العاده بازیکنانش پرداخت.

به گزارش برنا از اراک ، فراز کمالوند در پایان دیدار تیمش مقابل قشقایی شیراز در جمع خبرنگاران گفت: زمانی که در اراک حضور یافتیم بارقه‌های امید در دل هواداران کمرنگ شده بود اما حالا هفته به هفته بهتر می شویم و شرایط بهتری را به دست می آوریم.

وی خاطرنشان کرد: بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و به شرف بازیکنان تیم قشقایی درود می فرستم که با وجود اینکه نتیجه بازی تاثیر چندانی در سرنوشت آنها نداشت، چه در این دیدار مقابل ما و چه در مقابل دیگر تیم‌های مدعی با تمام توان مردانه جنگیدند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم افزود: حدود ۷۵ دقیقه در این بازی ۱۰ نفره بودیم که از بازیکنانم به واسطه تلاشهای بسیار و دوندگی بی نظیری که انجام دادند قدردانی می‌کنم. در طول بازی مجبور شدیم به دنبال اخراج بازیکنمان از بازی روی زمین به بازی مستقیم روی بیاوریم و خوشحالیم که سه امتیاز را از آن خودمان کردیم.

کمالوند در خصوص برخی شایعات پیرامون تیم تحت هدایتش و باشگاه آلومینیوم نیز گفت: متاسفانه برخی‌ افراد اطلاعات ناقص و سراسر کذب را به دست مردم می رسانند، صحبت هایی در خصوص بودجه ۱۷ میلیاردی مطرح شده بود که واقعیت ندارد و بودجه تیم ۱۰ میلیارد بوده است که روزی که در اراک حضور یافته بودیم بخش قابل توجهی از آن برای بدهی های سنواتی پرداخت شده بود و نزدیک به ۶۰ درصد قرارداد بازیکنان باقی مانده بود آن هم در حالی که مبلغ زیادی از این بودجه باقی نمانده بود و همین امر مشکلات مالی را برای باشگاه ایجاد کرده بود.

وی تصریح کرد: اما در این میان می بایست از تلاشهای همه افرادی که در کنار ما بودند تشکر کنم، مدیران قبلی باشگاه، استاندار و هیئت مدیره کارخانه علی الخصوص روغنی کمک های زیادی به ما کرده اند، اگر آرامشی در تیم حاکم باشد و علاوه بر تیم داخل زمین، در بیرون زمین نیز حمایت های لازم صورت پذیرد، به موفقیت می‌رسیم. من نیز تمام تلاش خود و تجربه چندین ساله مربیگری ام را در این راه به کار خواهم بست.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اضافه کرد: در ابتدا و وقتی بنده به اراک آمدم قول صعود ندادم و الان هم نمیدهم ولی این را میگویم که تمام تلاش خودم را بکار میبندم تا کار نیمه تمامم را در اراک به پایان برسانم که خدا را شکر قدم به قدم داریم به هدفمان نزدیک میشویم.

کمالوند در پایان اظهار داشت: در دیدار ما با خونه به خونه هواداران این تیم تاثیر زیادی روی روند بازی و داوری مسابقه داشتند، مردم اراک نیز اگر می خواهند تیمشان به لیگ برتر برسد می بایست به استادیوم بیایند، ما تنها دو دیدار دیگر در خانه داریم و در این دیدارها می بایست ورزشگاه پر باشد تا تیم نیز انگیزه مضاعفی پیدا کند، علاوه بر این مسئولین و نمایندگان محترم مجلس نیز می بایست در استادیوم حضور پیدا کنند و در کنار ما و بچه های تیم باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز