مدیر و مؤسس خانه تاب‌آوری:

برگزاری دوره‌های تاب‌آوری در حوزه بحران و کارآفرینی اجتماعی مؤثر باشد

۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۱:۴۵
کد خبر: ۸۲۵۳۸۵
برگزاری دوره‌های تاب‌آوری در حوزه بحران و کارآفرینی اجتماعی مؤثر باشد
به همت اداره کل امور اجتماعی استانداری ایلام دو نشست تخصصی سازمان‌های مردم و مدیریت بحران؛ با محوریت تاب‌آوری و کار آفرینی اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ به همت اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ایلام با همکاری جهاد دانشگاهی دو نشست تخصصی آموزشی ویژه اعضای سازمان‌های مردم نهاد در سالن‌ کنفرانس جهاد دانشگاهی ایلام برگزار شد.

photo_2019-03-17_08-52-34

دکتر محمدرضا مقدسی مدیر و موسس خانه تاب‌آوری و مدرس این کارگاه آموزشی در حاشیه مراسم به خبرنگار برنا گفت: متولیان امور اجتماعی و اعضای سازمان‌های مردم نهاد و دغدغه مندان نهادهای مدنی  به موضوع پر اهمیتی چون کار آفرینی اجتماعی توجه نشان داده‌اند و این بخودی خود موضوع  بسیار حایز اهمیتی است.

او افزود: اهیمت مضاعف آن است که مفهوم بنیادی تاب آوری نیز در بحث‌های تخصصی هر دو قلمرو( مدیریتبحران و کارآفرینی اجتماعی ) مورد توجه و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

 مدیر و موسس خانه تاب‌آوری گفت: کار آفرینی اجتماعی از اهداف ضمنی در توسعه پایدار جوامع بشمار می‌آید و از عرصه‌های نوین حوزه‌های اجتماعی  است که توجه و اقدام امور اجتماعی استان ایلام در این خصوص شایان توجه است .

مقدسی ادامه داد: برگزاری چنین دوره‌های آموزشی در تحریک خلاقیت و ایده پردازی و مفهوم‌سازی حوزه بحران و کار آفرینی اجتماعی می‌تواند بسیار اثر بخش  و موجب هم اندیشی  و منبع الهام خواهد بود.

او در باره بحران و تاب‌آوری افزود: راه توسعه تاب‌آوری هم در بحران  و هم  در کار آفرینی اجتماعی است و توجه بر توانایی و دارایی‌هاست .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز