برپایی آیین تحویل سال نو در سایت جهانی "بیستون"

۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۲:۴۳
کد خبر: ۸۲۵۳۹۰
برپایی آیین تحویل سال نو در سایت جهانی بیستون
در این ایام نوروز 1398یک نوروزگاه سیار هم خواهیم داشت که به همه شهرستان‌های استان کرمانشاه سفر داشته و برنامه اجرا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ کیکاووس جلیلیان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان  کرمانشاه گفت: نوروز 98 برای اولین بار آئین تحویل سال نو را در سایت جهانی بیستون برگزار می‌کنیم.

 او افزود: این ویژه برنامه از ساعت 20 روز چهارشنبه(29 اسفند) آغاز می‌شود و تا لحظه تحویل سال ادامه دارد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان  کرمانشاه گفت: نورافشانی، اجرای مراسم آئینی، موسیقی محلی، قصه‌گویی و... از جمله برنامه‌های این ویژه برنامه خواهد بود.

جلیلیان ادامه داد: این ویژه برنامه برای اولین بار است که در استان کرمانشاه اجرا می‌شود و شرکت عموم مردم در آن آزاد است.

او به برپایی بیش از 16 نوروزگاه ثابت را از دیگر برنامه‌های میراث فرهنگی استان کرمانشاه برای نوروز 98 اشاره کرد و افزود: نوروزگاه تاق‌بستان و بیستون مهم‌ترین نوروزگاه‌های استان کرمانشاه در ایام نوروز خواهند بود که از روز سوم تا پایان روز یازدهم فروردین برنامه‌هایی شاد و مفرح را برای گردشگران اجرا می‌کنند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان  کرمانشاه گفت: همچنین براساس تفاهم‌نامه‌ای که با شهرداری داشتیم، در راستای اجرای جشنواره ملی آیین‌های نوروزی در هشت منطقه شهرداری کرمانشاه نیز نوروزگاه‌هایی برپا خواهد شد.

جلیلیان ادامه داد: در این ایام نوروز 1398یک نوروزگاه سیار هم خواهیم داشت که به همه شهرستان‌های استان کرمانشاه  سفر داشته و برنامه اجرا می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز