سردشت به طرح ملی امداد و نجات خدمات نوروزی پیوست

۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۶:۱۹
کد خبر: ۸۲۵۴۹۵
سردشت به طرح ملی امداد و نجات خدمات نوروزی پیوست
طرح ملی امداد و نجات خدمات نوروزی همزمان با سراسر کشور در جمعیت هلال احمر سردشت نیز آغاز شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، فایق عبداله زاده ضمن تبریک پیشاپیش سال جدید و آرزوی سفری ایمن برای هم وطنان عزیز اظهارداشت: طرح ملی امدادو نجات خدمات نوروزی از امرروز به مدت ۲۲ روز آغاز همچنین طرح ملی راهنمایی و سلامت مسافرین نوروزی جوانان از ۲۸اسفنداجرا می شود.
وی، تصریح کرد: همه ساله در آستانه این ایام، تمامی دستگاه های دخیل در امر ارائه خدمات به مردم در سفر های جاده ای تدابیری ویژه ای نسبت به عبور و مرور در جاده ها اقدام می اندیشندکه جمعیت هلال احمر امسال با طرح امداد ونجات خدمات نوروزی در ۲ بخش نجات و امدادرسانی به حادثه دیدگان در حداقل زمان ممکن و ارائه هشدارهای لازم به منظور پیشگیری از تصادفات جاده ای در این طرح حضور دارد.
رئیس جمعیت هلال احمرسردشت درخصوص اهداف اصلی طرح خدمات نوروزی، عنوان کرد: کاهش زمان حضور در صحنه حوادث، افزایش سرعت امدادرسانی در سوانح مختلف ترافیکی و غیر ترافیکی، کاهش آسیب های جانی ناشی از حوادث ترافیکی در محور های برون شهری، ارتقاء نشاط و سلامت هموطنان در حین سفر های نوروزی، کوشش در جهت برقراری ارتباط موثر، بهینه و پویا با دستگاه های همکار به منظور کاهش زمان پاسخگویی در حوادث مختلف، تحقق اهداف جمعیت هلال احمر به منظور کاهش تسکین آلام بشری و حمایت از زندگی و سلامت انسان ها از جمله اهداف اصلی طرح خدمات نوروزی است.
عبداله زاده، تصریح کرد: ه هم زمان با طرح امدادو نجات راهنمایی مسافرین نوروزی، جوانان نیز در وردوی شهرآماده ارائه خدمات به هم وطنان عزیز هستند.
وی، خاطر نشان کرد: طرح خدمات نوروزی امداد و نجات با حضور۲۴ ساعته با ۳نفر از نجاتگران عزیزو یک راننده نجاتگر با یک دستگاه آمبولانس در حال ارائه خدمات در جاده های برون شهری است.
رئیس جمعیت هلال احمر سردشت، ابراز کرد: پست های راهنمایی مسافرین نوروزی جوانان نیز با حضور ۱۴ نفر از امدادگران آماده خدمات فرهنگی و برپایی چادر های سنجش سلامت، خیمه نماز و فضای دوست دار کودک و همچنین راهنمایی مسافرین از فعالیت های هستند که در قالب طرح ملی راهنمایی و سلامت مسافرین نوروزی انجام می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز