به همت حوزه هنری کردستان:

مسابقه مشاعره در بیجار برگزار شد

۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۴:۳۸
کد خبر: ۸۲۵۸۲۰
مسابقه مشاعره در بیجار برگزار شد
به مناسبت فرا رسیدن فصل بهار چهارمین مشاعره بهارانه به همت حوزه هنری بیجار در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ ناصر قربانپور در آیین اختتامیه چهارمین مشاعره بهارانه که در شهرستان بیجار برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این مسابقه، کمک به شکوفایی خلاقیت ادبی و هنری علاقه مندان و تقویت فرهنگ ادبی و مکتوب است.

سرپرست حوزه هنری شهرستان بیجار عنوان کرد: شهرستان بیجار از دیرباز با شعر و ادب اُنس داشته و با وجود شاعران فرهیخته یکی از شهرهای ادبی کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: برگزاری این نوع مسابقات موجب حفظ میراث ادبی و همچنین ایجاد روحیه نشاط در ادب دوستان می‌شود.

قربانپور با اشاره به اینکه مشاعره قالبی دارد که در آن علاقه مندان با مسائل تعلیمی، ادبی و فرهنگی آشنا می شوند، یادآور شد: این برنامه در راستای ایجاد امید و فراهم ساختن بستری برای عملکرد بهتر شرکت کنندگان برگزار شد.

در این مراسم پنج نفر شرکت کننده در رده های سنی بالای 18 سال حضور یافتند که داوری مسابقه را خانم دکتر افسانه ناصری دکتری ادبیات فارسی و مجری برنامه آقای احد شکرپور کارشناس ادبیات فارسی بر عهده داشتند.

در پایان از افرادی که در برنامه تلویزیونی دکتر آذر موفق به کسب رتبه برتر شده بودند، تقدیر به عمل آمد و همچنین مسابقه ای بداهه گویی در بین حاضران در سالن برگزار شد که به پنج نفر از اشعار برتر نیز جوایزی اهدا شد.

برنامه مشاعره بهارانه با حضور شعرا و ادیبان در محل سالن نور سازمان تبلیغات برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز