رئیس جمعیت هلال احمر کشور در اردبیل خبر داد:

فعالیت۶۰۰ پایگاه امداد و نجات در سطح کشور

۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۰:۱۶:۳۳
کد خبر: ۸۲۵۸۷۸
فعالیت۶۰۰ پایگاه امداد و نجات در سطح کشور
رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: حدود ۶۰۰ پایگاه امداد و نجات در سطح کشور وجود دارد و برای رسیدن به حد استاندارد نیاز به ساخت ۶۰۰ پایگاه دیگر هم وجود دارد.

به گزارش برنا،علی اصغر پیوندی در جریان افتتاح انبار امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان کوثر با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در شرایط سخت در خدمت مردم هستند، اظهار کرد: حدود ۶۰۰ پایگاه امداد و نجات در سطح کشور وجود دارد و برای رسیدن به حد استاندارد نیاز به ساخت ۶۰۰ پایگاه دیگر هم وجود دارد.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر نمی‌تواند صفر تا صد ساخت پایگاه‌های امداد و نجات را به تنهایی انجام دهد، افزود: جمعیت هلال احمر فاقد چنین توان اجرایی است و باید خیرین، مردم، استانداری‌ها و فرمانداری‌ها برای ساخت این پایگاه‌ها مشارکت داشته باشند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه انبار‌های امدادی برای نگهداری و دپوی ۱۶ قلم کالا پیش بینی و ساخته می‌شوند بیان داشت: این اقلام برای استفاده در مواقع ضروری مردم منطقه نگهداری می‌شوند.

وی با بیان اینکه انبار این اقلام از کالا‌ها موجب تقویت آرامش روحی و روانی در مردم منطقه می‌شود، تصریح کرد: با ذخیره‌سازی این اقلام خود را برای ارائه خدمات بهتر به مردم در مواقع حساس و زمان حوادث آماده می‌کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز