مدیرکل هواشناسی لرستان:

بارندگی ها در لرستان تا عصر سه شنبه ادامه خواهد داشت/بارش های فردا حائز اهمیت است

۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۹:۵۳:۳۴
کد خبر: ۸۲۷۲۴۹
بارندگی ها در لرستان تا عصر سه شنبه ادامه خواهد داشت/بارش های فردا  حائز اهمیت است
محمدناصر هاشمی گفت: با سامانه ای که به زودی وارد لرستان می شود وضعیت این استان خطرناکتر از امروز خواهد شد .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ هاشمی عصر دوشنبه در ستاد مدیرت بحران لرستان با اشاره به ورودمجدد  سامانه بارشی به استان  ،اظهار کرد:  ساعت ١٥:٣٠ امروز سامانه ای بارشی مجدد وارد آسمان لرستان می شود و تا ۲۰ شب بارش ادامه دارد ولی در شب وضعیت خوشبختانه خوب خواهد شد .

میانگین بارش استان از ابتدای ورود سامانه به استان تا به حال ۸۱میلی‌متر بوده که بیشترین میزان بارش با ۱۰۸میلی‌متر مربوط به شهرستان پلدختر و کمترین میزان با ۳۱میلی‌متر مربوط به شهرستان الیگودرز است.

او افزود: این سامانه‌ی بارشی عصر امروز مجددأ فعال شده و فردا نیز ادامه دارد که پیش‌بینی می شود میانگین این بارش در استان به ۵۰میلی‌متر برسد که به دلیل اشباع شدن زمین و مراتع در بارش‌های گذشته این میزان بسیار حائز اهمیت است.

به گفته هاشمی این سامانه فردا در قسمت‌های جنوب و شرق استان فعال بوده و بارش‌ها در شهرستان‌های الیگودرز، ازنا، دورود و بروجرد به دلیل جبهه‌ی سرد سامانه عمدتأ به صورت برف خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی لرستان با بیان اینکه بارش های فردا  حائز اهمیت است ،خاطر نشان کرد:  ساعت ۳۰: ۶ صبح تا ظهر بارش ها  به صورت پراکنده بوده  و بیشتر بارش ها در پلدختر و خرم آباد خواهد بود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز