مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک عنوان کرد؛

اردوگاه جعفرزاده میزبان بیش از ۷۰۰ زائر در شب سال تحویل بود/ بیش از ۵ هتکار اراضی جنوبی این اردوگاه زیر کشت محصولات زراعی رفت

۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۲:۰۸:۳۹
کد خبر: ۸۲۷۴۲۲
اردوگاه جعفرزاده میزبان بیش از ۷۰۰ زائر در شب سال تحویل بود/ بیش از ۵ هتکار اراضی جنوبی این اردوگاه زیر کشت محصولات زراعی رفت
سرهنگ احمد ذلیکانی، مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک، گفت: اردوگاه شهیدجعفرزاده در شب تحویل سال میزبان بیش از 700 زائر بود و بیش از 5 هتکار اراضی جنوبی این اردوگاه زیر کشت محصولات زراعی رفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران؛ سرهنگ احمد ذلیکانی در جمع اصحاب رسانه، ضمن تبریک سال نو، اظهار کرد: اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک در دوران دفاع مقدس مقر آموزشی یگان زرهی لشکر 25 و نیز محل استراحت و گاهی محل اعزام رزمنده ها به مناطق عملیاتی بود.

وی افزود: با توجه به درخشش لشکر 25 کربلا در دفاع مقدس  این مکان به‌عنوان تقویت کننده رزمندگان لشکر محسوب می‌شد.

مسؤول اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک با بیان اینکه انتخاب این مکان به‌عنوان اولین محل اسکان زائر به‌خاطر وجود فضا و محیطی است که هنوز در از دوران دفاع مقدس در این مکان پابرجاست، خاطرنشان کرد: زائران راهیان نور از لحاظ بعد مسافت بیش از هزار کیلومتر راه را طی می‌کنند تا بتوانند استراحتی در این مکان داشته و از فضای این مکان بهره ببرند.

وی تصریح کرد: از 20 اسفند تا چهارم فروردین 7800 زائر وارد این اردوگاه شدند و ظرفیت این اردوگاه 2 هزار نفر در شب است.

ذلیکانی با اشاره به اینکه خادمینی که در این اردوگاه به زائران خدمت می‌کنند در دو مرحله اعزام می‌شوند، اظهار کرد: در هر مرحله 60 نفر اعزام داریم که امسال با تدبیر کمیته خادمین، اکثرا بار اولی و جوان هستند.

وی ادامه داد: در شب سال تحویل این اردوگاه میزبان بیش از 700 زائر بود و برنامه‌های متنوع فرهنگی در این مکان برگزار شد.

مسئول اردوگاه جعفرزاده اندیمشک با توجه به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان «رونق تولید» نامیده شد، خاطرنشان کرد: سال گذشته هم در راستای تحقق شعار سال بیش از 5 هتکار اراضی جنوبی این اردوگاه زیر کشت محصولات زراعی رفت.

مسئول کمیته جستجوی مفقودین استان مازندران با بیان اینکه فضاسازی فرهنگی این اردوگاه تداعی کننده فضای دوران دفاع مقدس است، عنوان کرد: کاروان‌ها که اولین بار وارد این اردوگاه می‌شوند از نزدیک این فضا را با همان آثار باقی دوران جنگ لمس می‌کنند.

 ذلیکانی در پایان گفت: پیکر 115 شهید در مناطق عملیاتی کربلای 5 و هشت و عملیات رمضان تفحص شد که در معراج شهدای اهواز است و کاروان‌های مازندران برای زیارت شهدا به آنجا اعزام می‌شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز