مدیرعامل برق لرستان در گفت وگو با خبرگزاری برنا:

قطع برق ۱۷۰ روستای لرستان به خاطر وقوع سیلاب /خسارت ۱۲میلیاردی به تاسیسات برق استان

۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۷:۳۲:۵۲
کد خبر: ۸۲۷۵۰۲
قطع برق ۱۷۰ روستای لرستان به خاطر وقوع سیلاب /خسارت ۱۲میلیاردی به تاسیسات برق استان
فریدون خودنیا به برنا گفت:سیلاب برق 170 روستای لرستان را قطع کرده است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ خودنیا  با اشاره به وقوع سیلاب ناشی از بارش های دو روز گذشته  در استان ،اظهار کرد: بارش های اخیر  170 روستای لرستان  را بدون برق کرده  وبه برخی از نقاط شهری  خرم آباد  ،رومشکان وبروجردنیز آسیب وارد کرده است.

اوبا اشاره به آماده باش و ورود اکیپ های این شرکت به مناطق آسیب دیده ، افزود: با وقوع  سیلاب  بلافاصله جاهایی که راه ها در دسترس بودند اکیپ هابه صورت آماده باش وارد عمل شده اند .

 خودنیا با بیان اینکه  77 روستا هنوز در قطعی برق به سر می برند ،تصریح کرد : 41 روستا متعلق به پلدختر است که در صورت بازگشایی  راه ها  خصوصا در بخش معمولان آمادگی داریم برق  30  روستا را کمتر  از دو ساعت  وصل کنیم  که  در این راستا  تنها 12 روستا به دلیل وجود مجاورت آنها به جاده ترانزیتی وآسیب  دیدن شبکه  بدون برق می مانند.

خودنیا با بیان اینکه تمام امکانات را مستقر کرده ایم  وبه محض بازشدن راه ها بقیه روستاها نیز به برق وصل خواهند شد ،یادآورشد:  برخی از روستاهادچار آبگرفتگی شدیدشده اند لذا  مجبور بودیم به خاطر امنیت  جانی مردم برق را قطع کنیم .

  مدیر عامل شرکت برق لرستان در پایان  ازواردشدن  خسارت تقریبی   12میلیارد تومانی  به تاسیسات برق استان خبرداد و گفت:    درصدد هستیم برق این مناطق  را تا 48 ساعت آینده به صورت موقت  تامین کنیم ولی بهینه سازی را  قبل از پاییز به انجام خواهیم رساند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز