مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان اعلام کرد:

اعلام آمادگی هیات های کوهنوردی، قایقرانی و نجات غریق کردستان برای حضور در مناطق سیل زده

۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۰۹:۳۲:۲۶
کد خبر: ۸۲۸۱۲۸
اعلام آمادگی هیات های کوهنوردی، قایقرانی و نجات غریق کردستان برای حضور در مناطق سیل زده
مدیر کل ورزش و جوانان از جمع آوری کمک های جامعه ورزشی استان برای مناطق سیل زده خبرداد و گفت: هیات های کوهنوردی، نجات غریق و قایقرانی کردستان آمادگی خود را برای حضور در مناطق سیل زده اعلام کردند.

حامد جولایی در گفت و گو با خبرگزاری برنا در کردستان ضمن ابراز همدردی با مردم سیل زده و تسلیت به بازماندگان حادثه سیل اخیر در استان های مختلف کشور گفت: برخی از استان های کشور پس از بارش های اخیر دچار سیل زدگی و بحران شدند که در این راستا هیات های ورزشی کردستان و سازمان های مردم نهاد استان به صورت خود جوش در حال جمع آوری کمک برای مردم مناطق سیل زده هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان عنوان کرد: به دنبال هشدار وقوع سیل در کردستان نیز در روز های آتی به روئسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان کردستان دستور داده شد تمامی سالن های ورزشی را در اختیار ستاد مدیریت بحران استان قرار دهند.

وی افزود: در همین راستا صحبت هایی با هلال احمر کردستان نیز انجام شده است که چادر های این سازمان در سالن های ورزشی استان برای اسکان میهمانان نوروزی در مواقع بحران نصب شود.

جولایی گفت: هیات های کوهنوردی، نجات غریق و قایقرانی استان کردستان نیز آمادگی خود را برای حضور در کنار ستاد مدیریت بحران در مواقع لازم و ضروری را اعلام کرده و در آماده باش هستند.

گفتنی است، طبق پیش بینی های هواشناسی در اوایل هفته آینده سامانه بارشی به استان ورود می کند و ممکن است شدت بارش‌ها در برخی از شهرهای کردستان باعث وقوع سیلاب شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز