"معاون ورزشی اداره کل ورزش وجوانان لرستان" در گفت وگو با خبرگزاری برنا:

باوقوع بارش های جدید اماکن ورزشی ۱۱شهرستان در اختیار مسافرین نوروزی قرار می گیرد/شرایط لازم برای اسکان اضطراری مسافرین نوروزی فراهم است

۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۱۱:۲۴:۱۱
کد خبر: ۸۲۸۴۸۵
باوقوع بارش های جدید اماکن ورزشی ۱۱شهرستان در اختیار مسافرین نوروزی قرار می گیرد/شرایط لازم برای اسکان اضطراری مسافرین نوروزی فراهم است
سید علی کریمی به برنا گفت: تمامی اماکن ورزشی لرستان در موج بارش های جدید و وقوع سیلاب احتمالی در اختیار هموطنان و مسافرین نوروزی قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ کریمی پیش از ظهر  روز شنبه در این گفت وگو ضمن اشاره به هشدار های لازم در خصوص وقوع احتمالی سیل به دلیل بارش های  پیش رو ،اظهار کرد: حسب دستور مقام عالی وزارت دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوا‌نان و استاندار محترم تمامی اماکن ورزشی استان در بارش باران وسیل در اختیار هموطنان و مسافرین نوروزی قرار می گیرد.

او افزود: تمامی مسئولین  ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای و نمایندگی ها  استان موظف هستند،حسب دستور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان کلیه اماکن ورزشی را درایام بارش باران وسیل در اختیار ستادمدیریت بحران قرار دهند تا هموطنان ومسافرین نوروزی بتوانند از این اماکن استفاده کنند.

کریمی با بیان اینکه شرایط لازم برای اسکان مسافرین نوروزی را روسای هیات های ورزشی و روسای ادارات در ۱۱شهرستان مهیاکرده اند،تصریح کرد : سالن های ورزشی،خوابگاه ها،خانه تخصصی سراسر استان جهت اسکان اضطراری مسافران نوروزی اختصاص داده شده و آماده اسکان هستند .

معاون ورزشی ورزش وجوانان لرستان خاطر نشان کرد:  به دنبال پیش بینی بارش باران و رعد و برق در روزهای آتی استان و وضعیت آب وهوا تمامی سالنهای ورزشی به منظور اسکان اضطراری مسافران نوروزی آماده و در اختیار آنهاقرار خواهد گرفت.

او گفت: ضمنا هیات پزشکی و ورزشی استان در چندین نوبت در اماکن ورزشی حضور داشته و تست های قند خون،فشار و توصیه های پزشکی را برای مسافران در سالن ها و خوابگاه ها انجام می دهند.

 کریمی بابیان اینکه سالنهایی که شرایط لازم اسکان را دارند در اختیار مردم ومسافرین نوروزی قرار می گیرند ، تاکید کرد: میانگین تعداد  اسکان مسافرین نوروزی در فضاهای ورزشی و سالنهای در اختیارگذاشته شده پس از اتمام تعطیلات وفروکش کردن بارش ها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت وعلام خواهدشد.

به گفته او 550 تخت خوابگاهی ورزشکاران  در موج اول بارشها و سیلاب اخیر در اختیار مردم ومسافرین نوروزی قرار گرفته وهمچنان این ظرفیت ورزشی لرستان  در اختیار هموطنان قرار دارد.

 کریمی یادآورشد: بازدید وسرکشی به مسافرین اسکان داده شده و بررسی شرایط رفاهی وآسایش ووضوع سلامتی آنان دراین  اماکن ورزشی توسط مدیریت ورزشی استان به طور مداوم صورت می گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز