شهردار سنندج:

هشت دستگاه ماشین آلات عمرانی شهرداری سنندج به مناطق سیل زده لرستان اعزام شد

۱۳۹۸/۰۱/۱۴ - ۱۲:۵۵:۴۷
کد خبر: ۸۲۹۶۷۹
هشت دستگاه ماشین آلات عمرانی شهرداری سنندج به مناطق سیل زده لرستان اعزام شد
شهردار سنندج گفت: در راستای امداد رسانی به هموطنان سیل زده در استان لرستان هشت دستگاه انواع ماشین عمرانی شامل لودر، بولدوزر، گریدر، کمرشکن و سه دستگاه کمپرسی از ماشین آلات سازمان عمران و باز آفرینی این شهرداری و یک دستگاه آمبولانس سازمان آتش نشانی به مناطق سیل زده اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان: حشمت اله صیدی از اعزام هشت دستگاه ماشین آلات سازمان عمران و باز آفرینی شهرداری سنندج به مناطق سیل زده استان لرستان خبر داد و گفت: متاسفانه وقوع سیل در روزهای ابتدای سال نو در چندین استان خسارت های جانی و مالی زیادی به بارآورد.

شهردار سنندج اظهار داشت: با توجه به اخطار های سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران و احتمال وقوع سیل در سنندج این شهرداری از روزهای ابتدای تعطیلات نوروز با بسیج امکانات اقدامات لازم در خصوص رفع آبگرفتگی معابر سطح شهر را صورت داد.

وی گفت: خوشبختانه در طول دو روز بارش خسارات و مشکل خاصی به جز در نواحی منفصل شهری نایسر و شهرک کوثر گریزه نداشتیم و بارش های اخیر خسارت زیادی به بار نیاورد.

صیدی افزود: متاسفانه وقوع سیل در استان لرستان خسارات زیادی به بار آورده و این شهرداری در راستای امداد رسانی به هموطنان سیل زده این استان اقدام لازم در خصوص اعزام اکیپ ماشین آلات عمرانی به این مناطق را صورت داد.

صیدی عنوان کرد: هشت دستگاه انواع ماشین آلات عمرانی سازمان عمران و باز آفرینی این شهرداری شامل لودر ،گریدر ، بولدوزر ، کمر شکن ، سه دستگاه کمپرسی ویک دستگاه آمبولانس سازمان آتش نشانی به مناطق سیل زده استان لرستان اعزام شدند.

شهردار سنندج اعلام کرد: سازمان آتش نشانی این شهرداری آمادی لازم جهت اعزام اکیپ و تجهیزات لازم به این مناطق را داشت که بنابر بر اعلام مسئولان استان لرستان فعلا نیازی به اعزام نیروهای آتش نشانی نداشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز