مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر:

دو باب مغازه تجاری غیر مجاز در نایسر تخریب شد

۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۳:۵۵:۴۷
کد خبر: ۸۳۱۰۲۱
دو باب مغازه تجاری غیر مجاز در نایسر تخریب شد
مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر گفت: : در راستای مقابله با ساخت وسازهای غیر مجاز شب گذشته دو باب مغازه تجاری که بصورت غیر مجاز در ناسیر و در کاربری مغایر احداث شده بود با حکم کمیسیون ماده صد تخریب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ مرتضی سنندجی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از تخریب دو باب مغازه که به صورت غیر مجاز در حال احداث بود خبرداد و گفت: متاسفانه یکی از مهم ترین مشکلات در سطح نواحی منفصل شهری از جمله نایسر با آن مواجهه هستیم بحث احداث بنا های مسکونی و تجاری غیر مجاز است.

مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر اظهار داشت: نیرو های این شهرداری در این ایام علاوه بر اقدامات موثر در راستای رفع آبگرفتگی معابر وم حلات به صورت ویژه جلوگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز را هم در دستور کار خود قرار داده بودند.

وی گفت: در راستای جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز یکی از افراد در زمینی با کاربری مغایر (اداری) و به متراژ 475 متر اقدام به احداث دو باب مغازه تجاری نموده بود.

سنندجی اعلام کرد: پس از اطلاع از احداث این بنای غیر مجاز و از طریق کمیسیون ماده صد حکم تخریب این بنا اخذ شد.

وی از تخریب دو باب مغازه تجاری غیر مجاز در ناحیه منفصل شهری نایسر خبر داد و گفت: شب گذشته با پیگیری نیروهای ستاد رفع تخلفات شهری و با همکاری نیروی انتظامی نسبت به تخریب این بنای غیر مجاز اقدام شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز