مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان:

افزایش کارکرد سمن ها جزو سیاست های اداره کل ورزش و جوانان کردستان در سال جاری است

۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۴:۰۳
کد خبر: ۸۳۱۰۷۴
افزایش کارکرد سمن ها جزو سیاست های اداره کل ورزش و جوانان کردستان در سال جاری است
مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: با توجه به اعتبارات خوب حوزه جوانان در سال 98 سیاست کاری اداره کل بر روی افزایش کارکرد مناسب و فعالیت های موثر سازمان های مردم نهاد است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ حامد جولایی ظهر امروز در جلسه گردهمایی سازمان های مردم نهاد استان کردستان ضمن تقدیر و تشکر از وزیر ورزش و جوانان به دلیل افزایش و تخصیص اعتبارات حوزه جوانان گفت: دکتر سلطانی فر نگاه ویژه ای به جوانان داشته و بر همین اساس اعتبارات قابل توجهی نیز به این حوزه تخصیص داده اند که تاکنون در وزارت ورزش و جوانان بی سابقه بوده، هر چند نسبت به بخش ورزش این اعتبارات کم است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد: در سال 97 شاهد افزایش کمی سازمان های مردم نهاد بودیم که این جای خوشحالی و رضایت مندی بوده و نشانه عملکرد خوب این بخش است.

جولایی اظهار کرد: با توجه به اعتبارات خوب حوزه جوانان در سال 98 سیاست کاری اداره کل بر روی افزایش کارکرد مناسب و فعالیت های موثر این سازمان ها بوده و بیشترین نیروی خود را بر روی این مورد متمرکز خواهیم کرد.

وی با اشاره به ماهیت مستقل بودن سازمان های مردم نهاد گفت: سازمان های مردم نهاد از پر اهمیت ترین قشر جامعه هستند که باید با حفظ استقلال خود از بخش دولتی بتوانند خلاء و ضعف های آن را پوشش داده و نیازهای جامعه را بازتاب دهند.

جولایی با تاکید بر نقش مهم جوانان در جامعه عنوان کرد: جوانان باید ظرفیت های خود را در حوزه های مختلف شناسایی کنند و این ظرفیت ها را به مدیران استان نیز انعکاس دهند تا مدیران قانع شوند که می توانند از توانمندی های آنها استفاده کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان اظهار کرد: یکی از فعالیت های لازم که انجام آن نیز از طرف سازمان های مردم نهاد در این مدت ضروری و فوری است جمع آوری کمک های مردمی از سوی این نهاد ها بوده که تاکنون دو محموله از این کمک ها توسط هیات های ورزشی و سمن های اداره کل به دست هموطنان سیل زده استان لرستان رسیده است و در حال حاضر نیز مشغول جمع آوری محموله دیگری از اقلام ضروری و مورد نیاز این عزیزان هستند.

وی در پایان گفت: مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب را به نام جوانان نامگذاری کرده که این خود از اهمیت نقش آنها حکایت دارد و در دولت تدبیر و امید نیز جایگاه آنها حفظ شده و جوانان در اولویت قرار دارند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز