مسئول کمپ امدادرسانی ورزش وجوانان لرستان در پلدختر به برنا،خبرداد:

راه اندازی کمپ امدادرسانی وآشپزخانه برای سیل زدگان پلدختر توسط ورزشکاران /توزیع ۱۰هزار "پتو" بین سیل زدگان پلدختر

۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۰۸:۰۸:۳۹
کد خبر: ۸۳۱۲۶۵
راه اندازی کمپ امدادرسانی وآشپزخانه برای  سیل زدگان پلدختر توسط ورزشکاران /توزیع ۱۰هزار پتو بین سیل زدگان پلدختر
علی خاوری به خبرگزاری برنا گفت: راه اندازی کمپ امدادرسانی به سیل زدگان از پیشنهادات جامعه ورزشی جهت کمک ویژه به سیل زدگان پلدختری بوده است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ خاوری  ضمن تقدیر از حضور جامعه ورزشی در بحث کمک به سیل زدگان لرستان خصوصا شهرستان پلدختر،اظهار کرد: ورزشکاران با توجه به روحیه پهلوانی که در وجود خود می بینند  با  فرستادن اقلام مورد نیازمثل مواد غذایی ،پتو ،البسه  به سیل زدگان لرستانی  اولین اقدامات خودراانجام  دادند.

او با بیان اینکه راه اندازی کمپ امدادرسانی به سیل زدگان و ایجاد یک آشپزخانه برای طبخ غذای گرم در شهر پلدختر از پیشنهادات جامعه ورزشی برای کمک ویژه به سیل زدگان بوده است ،تصریح کرد: رشته های مختلف ورزشی  در اداره ومدیریت این آشپزخانه فعالیت دارند .

خاوری اضافه کرد: پیشنهاد راه اندازی این آشپزخانه ابتدا توسط هیئت ورزش های روستایی  به مدیر کل ورزش وجوانان لرستان  ارائه داده شد وجامعه ورزشی نیز در همه رشته ها برای طبخ وتوزیع غذای گرم به سیل زدگان ورود کرده است والان نیز در حال خدمت رسانی به سیل زدگان است.

او  بیان کرد: روزانه بین 2هزار تا 2هزار و500 پرس غذای گرم در این آشپزخانه پخت می شود  که از فردا این تعداد به 3 تا 4هزار پرس خواهدرسید .

رییس هیئت ورزش های روستایی وعشایری همچنین  از توزیع 10هزار پتوتوسط ورزشکاران  بین سیل زدگان پلدختر خبرداد وگفت:  این کمک ها از طرف جامعه ورزش کشور به  سیل زدگان اهداو توزیع شده است .

خاوری با بیان اینکه عمق فاجعه سیل در پلدختر  بسیار زیاد است ،خاطر نشان کرد: از مسئولین تقاضامندیم که فقط  به بحث غذا واقلام مورد نیاز امروزسیلزدگان  اکتفا نشود بلکه باید با توجه به شرایط  گرانی که وجوددارددربحث اماکن  ووسایل زندگی ورود کنند تاسیلزدگان  حداقل زندگی مختصری داشته باشند .

مسئول کمپ امدادی ورزش وجوانان لرستان در پلدختر  با تاکید برلزوم ورود هرچه بیشتر ورزشکاران وپهلوانان در کمک به مردم سیل زده،بیان کرد:  لرستان همیشه در خط مقدم کمک به استانهای مختلف بوده است  الان هم باید به این استان کمک شود لذا تقاضامندیم  سازمان های مردم نهاد ،خیرین و ...به کمک سیل زدگان لرستانی  بیایند .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز