معاون وزیر ورزش وجوانان در گفت وگو با برنا :

۳۰ هزار میلیارد تومان خسارت به اماکن ورزشی کشوربه دلیل وقوع سیل

۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۲۱:۳۸:۲۷
کد خبر: ۸۳۱۶۸۹
۳۰ هزار میلیارد تومان خسارت به اماکن ورزشی کشوربه دلیل وقوع سیل
محمد رضا داورزنی به برنا گفت: سیل نزدیک به 30 هزار میلیارد تومان به اماکن ورزشی کشور خسارت زده است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ داورزنی عصرروز دوشنبه درحاشیه سفر به لرستان وبازدید از مناطق سیل زده پلدخترومجموعه ورزشی این شهرضمن اشاره به حجم خسارت های ناشی از سیل به اماکن ورزشی کشور ،اظهار کرد: به دلیل ‌حجم  بالای خسارت  در روستاها وشهرهای سیل زده میزان  خسارت ناشی از سیل براساس  عدد ورقم هنوز برآورد نشده است ولی  باتوجه به شرایط  کنونی کشور برآوردها می گویند که سیل  شاید نزدیک به 30 هزار میلیارد تومان خسارت به اماکن ورزشی کشور وارد کرده  باشد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش وجوانان با بیان اینکه  طبیعتا دولت تلاش خواهد کرد تا این‌میزان اعتبار را برای جبران خسارات وارده  تامین کند،یادآورشد: فقط پول کارساز نیست بلکه باید دربحث احداث زیرساخت ها و فضاهای ورزشی  نکات فنی را نیز رعایت کرد.

او افزود: استان‌ های گلستان، مازندران ،لرستان  ،کرمانشاه  در حال حاضر نیز تهدید  سیل  خوزستان این را به ما اعلام می کند که دولت به تنهایی نمی تواند کاری انجام دهد وهمه بخش ها، نهادها ، ارگانها و خود مردم هم باید پای کاربیایند تا شرایط عادی شود.

داورزنی با تاکید براینکه وزارت ورزش برای جبران زیر ساختهای ورزشی استانهای سیل زده  اراده ملی دارد،خاطر نشان کرد: اولویت اول دولت نجات جان‌ مردم و بازگشت به شرایط عادی وسپس شروع برای  بازسازی شهر ها است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز