رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در گفت وگو با خبرگزاری برنا:

حضور اتوموبیل رانان آفرود باز در مناطق سیل زده پلدختر / نقش فعال آفرودبازان درامدادرسانی به سیل زدگان

۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۰۹:۰۹:۰۳
کد خبر: ۸۳۱۷۱۴
حضور اتوموبیل رانان آفرود باز در مناطق سیل زده پلدختر / نقش فعال آفرودبازان درامدادرسانی به سیل زدگان
محمود صیدانلو به برنا گفت: آفرود بازان در کمک به سیل زدگان کشور وازجمله لرستان حضور فعال دارند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ صیدانلو عصر روز دوشنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده پلدختر که در معیت داورزنی معاون وزیر ورزش وجوانان انجام گرفت،اظهار کرد: آفرودبازان ما با خودرو هایشان در مناطق  سیل زده  کشور  حضورفعال  دارند.

اوبا اشاره به نقش موثراتوموبیل رانان  آفرودباز در امداد رسانی به مناطق حادثه خیزکشور  ، افزود: پس از حادثه زلزله کرمانشاه با سازمان هلال احمر و امداد نجات تفاهم نامه ایی را امضا کردیم وبرهمین اساس در  استانهای معین و مناطق تعریف شده لیدر داریم تا بلافاصله براساس توزیع آفرودها  در مناطق حادثه  حضور یابند.

او با اشاره به وقوع سیل اخیر در پلدختر ونقش موثر  آفرودبازان در مناطق  سیل زده ،تصریح کرد: در این منطقه سیل زده نیز اتوموبیل رانان آفرود هم بیشترین نقش را ایفا می کنند به طوریکه  در بحث امداد ونجات با خودرو هایشان  می توانند نیروهای امدادی را به مناطق حادثه دیده برسانند .

 صیدانلوبا اشاره به اقدامات  فدراسیون  موتورسواری واتوموبیلرانی به سیل زدگان ،یادآورشد:  همچنین در بحث  جمع آوری کمک ها و اقلام  مورد نیاز سیل زدگان  هیئت های مابا جمعیت زیادی که  درکل کشور دارند در حال ارسال کمک های خودبه مردم سیل زده هستند.

به گفته او  فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی   در همه حوادث   از جمله در گلستان نیز همین نقش را ایفا کرده بود  ودر حال حاضر نیز درلرستان  درگیر  امداد رسانی وکمک به مردم سیل زده پلدختر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز