بازگشایی به سه جاده همدان

۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۳:۵۸:۵۰
کد خبر: ۸۳۱۸۹۳
بازگشایی به سه جاده همدان
رییس پلیس راه استان همدان گفت: سه جاده این استان که بر اثر سیلاب و رانش زمین بسته شده بودند، پس از ایمن سازی بازگشایی شدند.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ رضا عزیزی گفت: بروز سیلاب موجب مسدود شدن تونل دولایی شده بود که محدودیت تردد مقطعی ایجاد شد.

وی اضافه کرد: همچنین بر اثر بروز سیلاب، پل مابین طاهرلو - لالجین از بین رفت که پس از 2 روز تلاش پل دیگری جایگزین شد و تردد جریان یافت.

رییس پلیس راه همدان اظهار داشت: بر اثر از بین رفتن این پل، ساکنان این مناطق مجبور به پیمودن مسیر جاده تهران - کبودراهنگ - حسین آباد برای عزیمت به مقصد بودند که این وضعیت 40 کیلومتر مسیر آنها را دور کرده بود.

سرهنگ عزیزی گفت: بروز سیلاب و رانش زمین همچنین موجب ناایمن شدن جاده آورزمان ملایر و مسدود شدن این محور شریانی شده بود.

وی ادامه داد: به دنبال تلاش راهداران و تیم های امدادی این مسیر برای تردد خودروها ایمن شده و هم اینک تردد در آن جریان دارد.

رییس پلیس راه همدان با بیان اینکه 2 محور همچنان مسدود هستند گفت: جاده نورآباد لرستان به سمت نهاوند نیز بر اثر بروز سیلاب، رانش زمین و ریزش سنگ به سطح جاده همچنان مسدود است.

سرهنگ عزیزی افزود: جاده همدان - تویسرکان از سمت گنجنامه نیز از چند ماه پیش به علت ناایمن بودن این مسیر در فصل زمستان و احتمال ریزش سنگ و بهمن مسدود شده و احتمال می رود اردیبهشت ماه بازگشایی شود.

بارش شدید باران و ریزش برف در هفته دوم تعطیلات نوروزی در استان همدان خسارت زیادی به بخش های مختلف از جمله راهها زد و برخی از جاده ها را مسدود کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز