رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج:

سه میلیون و ۳۷۶ هزار مسافر از طریق پایانه های مسافربری سنندج در سال گذشته جابه جا شده اند

۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۸:۵۳:۰۰
کد خبر: ۸۳۲۲۵۲
سه میلیون و ۳۷۶ هزار مسافر از طریق پایانه های مسافربری سنندج در سال گذشته جابه جا شده اند
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از جابجایی بیش از سه میلیون و 376 هزار مسافر از طریق پایانه های مسافربری سنندج در سال گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد مسافر یک میلیون و 985 هزار و247 مسافر به صورت درون استانی و یک میلیون و 390 هزارو 834 مسافر به صورت برون استانی جابجا شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ امیر جمشید نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران آمار ورود و خروج سال 97 مسافران را از پایانه های مسافربری شهر سنندج اعلام کرد و گفت: سنندج دارای دو پایانه مسافربری مرکزی و شمال غرب است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج اظهار داشت: این سازمان در راستای رسالت کاری خود که همانا سفری ایمن و آرام برای مسافران و شهروندان بوده تمام توان خود را به کار گرفته است.

وی افزود: مسافران از طریق پایانه مسافربری سنندج با 136 دستگاه اتوبوس و 162 دستگاه مینی بوس و 349 دستگاه سواری در قالب 24 تعاونی جابجا می شوند.

وی از جابجایی بیش از سه میلیون و 376 هزار مسافر از طریق پایانه های مسافربری سنندج در سال گذشته خبر داد و افزود: از این تعداد مسافر یک میلیون و 985 هزار و247 مسافر به صورت درون استانی و یک میلیون و 390 هزارو 834 مسافر به صورت برون استانی جابجا شده اند.

جمشید نژاد عنوان کرد: سال گذشته 884 هزار و 88 مسافر با اتوبوس، یک میلیون 363 هزار و 198 مسافر با مینی بوس و یک میلیون 128 هزار و 825 مسافر هم با خودرو سواری جابجا شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز