مدیرکل ورزش و جوانان استان خبرداد:

ارسال ۵ محموله کمک جامعه ورزش استان مرکزی به سیل زدگان

۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۱۱:۴۰:۵۶
کد خبر: ۸۳۳۴۲۵
ارسال ۵ محموله کمک جامعه ورزش استان مرکزی به سیل زدگان
مدیر کل ورزش وجوانان استان مرکزی گفت: با ساماندهی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی تا کنون ۵ محموله کمک به سیل زدگان توسط جامعه ورزش و جوانان استان مرکزی ارسال گردیده است.

به گزارش برنا از اراک ، عابد حقدادی در گفتگو با برنا  افزود : با ساماندهی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی تا کنون ۵ محموله کمک به سیل زدگان توسط جامعه ورزش و جوانان استان مرکزی ارسال گردیده است

حقدادی تصریح کرد: با عنایت به دستورات وزیر محترم ورزش و جوانان مبنی بر یاری رساندن ادارات کل ، هیاتها و سمن ها به سیل زدگان کشور تا کنون ۵ محموله کمک های مردمی جامعه ورزش و جوانان استان مرکزی مشتمل بر انواع کنسروجات ، برنج ، نان ، مواد غذایی فاسد نشدنی ، انواع مواد و لوازم بهداشتی ، پوشاک مناسب ، پتو و.... به این مناطق ارسال گردیده است .

مدیرکل ورزش وجوانان استان مرکزی ادامه داد: ضمن بازدید از مناطق سیل زده در معیت دکتر داورزنی معاون توسعه قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و رؤسای فدراسیون های ورزشی و بررسی نیازمندی ها منطقه ،خودروهای امدادی و کمیته آفرود هیات اتومبیلرانی و موتورسواری جهت ارسال کمک ها به مناطق صعب العبور بیش از یک هفته در این مناطق حضور بهم رسانده اند وهم انکنون مشغول به امداد می باشند.

حقدادی در پایان اظهار کرد: با توجه به اهداف عالیه تربیت بدنی و ورزش این اقدامات وظیفه مهم برای همه ما بوده و مسلما با فرهنگ غنی ایرانی اسلامی جامعه ورزش و جوانان کشور این کمک ها بیش از پیش ادامه پیدا خواهد کرد تا هموطنان عزیزمان مشکلات کمتری داشته باشند و زودتر به زندگی عادی خود برگردند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز