معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:

جشنواره "نشاط و امید" در کرمانشاه به مناسبت هفته جوان برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۰۸:۴۲:۵۵
کد خبر: ۸۳۳۷۰۰
جشنواره نشاط و امید در کرمانشاه به مناسبت هفته جوان برگزار می‌شود
هرکدام از روزهای هفته جوان تحت یک عنوان نامگذاری شده که هر روز بنا به شعار تعیین شده برنامه‌های مرتبط در سطح استان کرمانشاه اجرا می‌شود.

‍ به گزارش خبرگاری برنا؛ مهدی فتاحیان معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: جشنواره بزرگ "نشاط و امید" در کرمانشاه به مناسبت هفته جوان برگزار خواهد شد.

او به آغاز هفته جوان از 28 فروردین مصادف با ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) اشاره کرد و افزود: باتوجه به اینکه هفته جوان مهم‌ترین رویداد سالانه حوزه جوانان در کشور محسوب می‌شود، لذا برنامه‌های متنوعی را برای این هفته برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برگزاری جشنواره نشاط و امید را مهم‌ترین برنامه تدارک دیده شده برای این هفته عنوان کرد و گفت: این جشنواره با محوریت ایجاد فضای نشاط و شادی برای جوانان و تقویت هویت بخشی به جوان ایرانی، 28 فروردین همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه و کلیه شهرستان‌های استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 فتاحیان ادامه داد: ارتقای فرهنگ مسئولیت‌پذیری و امیدواری، الگوسازی برای جوانان از طریق معرفی و تجلیل از جوانان شایسته و ایجاد نشاط میان جوانان  از اهداف مهم برگزاری این جشنواره است.

او افزود:در این جشنواره از جوانان فعال درحوزه‌های فضای مجازی و کمپین‌های پرنشاط این حوزه، گردشگری، کارآفرینی، مشارکت‌های اجتماعی و ورزش تجلیل خواهیم کرد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به دیگر برنامه‌های هفته جوان اشاره کرد و افزود: برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، دیدار با مفاخر استان کرمانشاه، همایش نشست با جوانان برتر استان کرمانشاه، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه و استاندار، راه‌اندازی پیاده راه جوان در کرمانشاه، راه‌اندازی اتوبوس جوان، برپایی غرفه‌های مشاوره رایگان برای جوانان در سطح استان کرمانشاه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف، برگزار همایش‌های ورزشی و ... از دیگر برنامه‌های هفته جوان در استان کرمانشاه است.

فتاحیان افزود: هرکدام از روزهای هفته جوان تحت یک عنوان نامگذاری شده که هر روز بنا به شعار تعیین شده برنامه‌های مرتبط در سطح استان کرمانشاه اجرا می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز