معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی:

برنامه های هفته جوان با رویکرد کمک به مناطق سیل زده انجام می شود

۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۱:۰۲:۰۲
کد خبر: ۸۳۳۸۳۷
معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از برگزاری 250 برنامه درهفته جوان با رویکرد کمک به مناطق سیل زده خبرداد.

به گزارش برنا از اراک ؛ مرتضی امیدی در گفتگو با برنا افزود : به مناسبت هفته جوان جلسه ستاد ساماندهی در تمام فرمانداری های شهرستان های استان برگزار و بالغ بر 250 برنامه در هفته جوان برگزار می شود که تمامی برنامه های این هفته با رویکرد کمک به مناطق سیل زده برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این هفته برنامه های متنوعی از جمله تجلیل از جوانان برتر ، غبار روبی گلزارشهداء دیدار با ائمه جمعه ،برگزاری کارگاههای مختلف ،تشکیل ایستگاههای جمع اوری کمک های مردمی ، برگزاری جسن گلریزان ، برگزاری همایش پیاده روی ،مسابقه کتاب خوانی و... از مهمرتین برنامه های این هفته می باشد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در پایان اظهار کرد: باتوجه به چشم اندازی که وزارت ورزش و جوانان برای ما تعریف کرده تا سال 1400 می بایست به 70 سمن در استان برسیم که با برنامه های پیش بینی شده به این هدف دست خواهیم یافت.

امیدی بیان داشت : در ارزیابی عملکردو رتبه بندی ادارات کل استانی وزارت ورزش و جوانان ، بر اساس شاخص (رشد کمی صدور اعتبارنامه سمن های جوانان در سال ۱۳۹۷ ) خوشبختانه استان مرکزی با ۱۳۵/۷۱ درصد تحقق هدف گذاری ، پس از استانهای اردبیل ، زنجان ، سمنان و اصفهان در رتبه پنجم در بین ۳۱ استان کشور قرار گرفت.

امیدی تصریح کرد : در سال 1397 تعداد 19 سمن جدید و تمدید اعتبار آنها از سوی وزارت ورزش وجوانان صادر گردیده است.

معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان مرکزی با تاکید بر این که کل برنامه های هفته جوان امسال تبدیل به برنامه های کمک به استان های سیل زده خواهد شد، افزود: پس از بروز سیل در استان لرستان و تعین استان مرکزی بعنوان استان معین ،کلیه سمن ها و هیاتهای ورزشی استان مرکزی بسیج شدند ونسبت به تشکیل پایگاههای جمع آوری کمک های مردمی اقدام نمودند وتا کنون طی 5مرحله این اقلام به مناطق سیل زده استان لرستان ارسال گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز