در راستای کمک به مناطق سیل زده؛

سفره های اکرام رضوی امسال برپا نمی شود

۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۴:۲۲:۴۴
کد خبر: ۸۳۴۰۴۸
سفره های اکرام رضوی امسال برپا نمی شود
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: هزینه برپایی سفره اکرام رضوی و پذیرایی افطار از 390 هزار نفر در ماه مبارک رمضان امسال برای کمک به سیلزدگان اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید خلیل منبتی در نشست اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی افزود: امسال نیز مانند سالهای گذشته در سفره اکرام رضوی هر روز 100 هزار افطاری سبک بین زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی توزیع می شود.

وی اظهار داشت: آستان قدس رضوی از ابتدای جاری شدن سیل در استان های کشور نسبت به ارسال کمک و نیروهای جهادی اقدام کرده و در استان گلستان نیز 2 آشپزخانه و یک نانوایی سیار دایر نموده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: براساس ابلاغ وزیر کشور و معاون هماهنگی امور اقتصادی این وزارتخانه خراسان رضوی به عنوان استان معین استان سیلزده گلستان انتخاب شده است.

حجتعلی شایانفر افزود: استاندار خراسان رضوی پس از تشکیل دو جلسه در استانداری و اعزام گروه پیشرو به استان گلستان، از مناطق سیلزده دیدن کرد و در پی آن جلسه ستاد مدیریت بحران در استان گلستان برگزار و مواردی به تصویب رسید.

وی اظهار داشت: استان خراسان رضوی اقداماتی نظیر ارسال 210 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین، پنج دستگاه بیل مکانیکی، پنج گروه بهداشتی، یک گروه از اداره بهزیستی، 40 نیروی خدماتی و آتش نشان، توزیع روزانه پنج هزار وعده غذای گرم با استقرار دو آشپزخانه، احداث پل متحرک، ارسال 90 متر لوله گاز، استقرار نانوایی سیار، اعزام 354 نیروی جهادی و استقرار دو ایستگاه صلواتی از سوی آستان قدس رضوی و شهرستان نیشابور در مناطق سیلزده گلستان انجام داده است.

وی گفت: تاکنون هزار و 400 تن کالا با 183 کامیون از خراسان رضوی به مناطق سیلزده کشور ارسال شده که از این میزان هزار و 23 تن مربوط به استان گلستان بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز