"رئیس ورزش و جوانان دلفان" در گفت وگو با برنا:

اقدامات خوب جامعه جوان وهیئت های ورزشی دلفان در کمک به سیل زدگان/رسانه ها به خسارات سیل دلفان نیز توجه کنند

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۲:۱۲:۴۶
کد خبر: ۸۳۵۳۴۷
اقدامات خوب جامعه  جوان وهیئت های ورزشی  دلفان در کمک به سیل زدگان/رسانه ها به خسارات سیل دلفان نیز توجه کنند
شهریار رحمانی گفت: عملکرد رسانه ها در انعکاس عمق فاجعه سیل در دلفان ناامید کننده بود.

به گزارش  خبرگزاری برناازلرستان ؛رحمانی دراین گفت و گو با اشاره به وقوع سیل واقدامات انجام شده در کمک رسانی به سیل زدگان استان  به برنا ،اظهار کرد: گروه جهادی ورزشکاران و کارکنان ورزش و جوانان  دلفان به منظور یاری و کمک به سیل زدگان دلفانی که به خاطر رانش زمین راههای مواصلاتی آنها قطع شده بود سرکشی و امدادرسانی کردند.

 رئیس ورزش شهرستان دلفان افزود:  در این مدت رسانه ها و جراید نتوانستند عمق حادثه در دلفان را انعکاس دهند شاید دلیل عمده کم توجهی به خسارات سیل دلفان معطوف بودن رسانه ها به سیل  پلدختر بود.

 رحمانی  خاطر نشان کرد: هرچند گروه جهادی ورزشکاران دلفان با حضور دو روزه خود در پلدختر به یاری سیل زدگان پلدختری شتافتند اما انتظار ما از رسانه ها این بود که به ابعاد و عمق خسارات ناشی از سیل در دلفان نیز توجه کنند.

رئیس ورزش و جوانان دلفان  تصریح کرد: هیئت های پزشکی ورزشی و کوهنوردی دلفان در امر خدمت رسانی به سیل زدگان پیشگام بودند و در شهر های دلفان و پلدختر به هم استانی های گرفتار در سیل کمک های شایانی کردند.

رحمانی گفت: جا دارد از زحمات و حمایت های  دکتر عزیز پور مدیرکل ورزش و‌جوانان استان که همواره حامی و مشوق ما در امر خدمت رسانی به سیل زدگان بودند تقدیر و تشکر کنیم.

او بیان کرد:اعزام امروز تیم امدادی ورزشکاران به روستاهای صعب العبور دلفان و ارسال مواد غذایی و گرمایشی برای آنها با دستور جدی و البته پشتیبانی مالی دکتر عزیزپور مدیرکل ورزش و جوانان استان صورت گرفته است که لازم می دانم به نمایندگی از جامعه ورزشی و مردم دلفان بخاطر حمایت های بی دریغش از ایشان تقدیر و تشکر کنم.

رحمانی همچنین با اشاره به اقدامات جامعه  جوان وهیئت های ورزشی  دلفان در کمک به سیل زدگان یادآورشد: گروه های ورزشی دلفان نیز در کمک رسانی به سیل زدگان از جمله پلدختر فعالیت های شایسته ایی انجام داده اند.

به گفته او به اماکن ورزشی دلفان به خاطر موقعیت جغرافیایی دست بالا هستند وکمتر آسیب دیده اند ولی یک برآورد 500 میلیون تومانی  به دلیل آسیب به شیروانی های  این اماکن در نظر گرفته شده است .

 رحمانی عنوان کرد: ورزش وجوانان دلفان در پشتیبانی از سیل دیدگان فعالیت های خوبی داشت و سالن هارا در زمان بحران در اختیار مردم قرار دادیم .

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز