در سال گذشته؛

۱۳ هزار متر مربع فضای سبز در سطح منطقه یک سنندج احداث شد

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۳:۱۱:۳۱
کد خبر: ۸۳۵۷۹۴
۱۳ هزار متر مربع فضای سبز در سطح منطقه یک سنندج احداث شد
مدیر شهرداری منطقه یک سنندج گفت: در راستای توسعه سرانه فضای سبز، افزایش نشاط و شادابی و همچنین ارتقاء سطح سیما و منظر سطح منطقه بیش از 13 هزار و 200 مترمربع فضای سبز در سال گذشته احداث شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ آرش رخزادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران عملکرد سال گذشته شهرداری این منطقه را تشریح کرد و گفت: این شهرداری در راستای رفاه حال ساکنان سطح منطقه، مناسب سازی سیما و منظر شهری، بهبود کیفیت خدمات شهری، بهسازی معابر و مناسب سازی محیط شهری، تسهیل در عبور و مرور شهری  اقدامات لازم را در خصوص رفع مشکلات سطح منطقه را صورت داده است.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج اظهار داشت: در راستای بهسازی معابر و محلات سال گذشته بالغ بر 26 هزار و 700 مترمربع از سطح خیابان ها و محلات منطقه یک آسفالت و بهسازی شد.

وی افزود: از دیگر فعالیت های عمرانی این منطقه می توان به دو هزار و 115 متر تخریب جدول، چهار هزار و 320 متر جدول گذاری، یک هزار و 655 مترمربع احداث کانیوا و نهر، 532 مترمربع ترمیم کف فرش و چهار هزار و 185 مترمربع اجرای کف فرش و سنگفرش پیاده رو اشاره کرد.

رخزادی گفت: انجام 165 متر هدایت آبهای سطحی و لوله گذاری، 284 مترمکعب احداث دیوار حائل، پله گذاری 180 مترمکعب، اصلاح هندسی و تعریض خیابان دو هزار و 110 مترمربع، بتن ریزی یک هزار و 274 مترمربع، ساخت و بازسازی دریچه و شبکه های فلزی 93 مترطول، نرده گذاری یک هزار و 21 مترمربع از دیگر فعالیت های عمرانی این منطقه در سال گذشته بوده است.

رخزادی افزود: در راستای توسعه سرانه فضای سبز، افزایش نشاط و شادابی و همچنین ارتقاء سطح سیما و منظر سطح منطقه   بیش از 13 هزار و 200 مترمربع فضای سبز در سال گذشته احداث شد.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج خاطرنشان کرد: در حوزه شهرسازی نیز یک هزار و 464 گواهی و 254 مورد پروانه صادر شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز