استاندار مرکزی:

جوان سازی بدنه مدیریتی کشور از اهداف دولت تدبیر و امید است

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۰۹:۲۴:۵۶
کد خبر: ۸۳۵۹۵۱
جوان سازی بدنه مدیریتی کشور از اهداف دولت تدبیر و امید است
استاندار مرکزی گفت: جوان سازی بدنه مدیریتی کشور از اهداف دولت تدبیر و امید و است که موفقیت های چشمگیری نیز در این زمینه به دست آمده است.

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده  در نشست صمیمی با سمن های حوزه جوانان و آیین تجلیل از جوانان برتر استان مرکزی، افزود: مدیریت های ارشد کشور در طول 40 گذشته در استفاده از ظرفیت جوانان در بدنه مدیریتی موفقیت چشمگیر چندانی نداشته است. 

وی ادامه داد: با وجود تاکیدات مقام معظم رهبری، دولت در استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت جوانان با تمام توان حرکت می کند. 

استاندار مرکزی بیان کرد: بیش از 500 هزار نفر به صورت غیر اصولی و غیر کارشناسی در دولت های نهم و دهم به بدنه دولت اضافه شد که این مهم توان دولت های یازدهم و دوازدهم را در بهره گیری از ظرفیت جوانان، سلب کرد. 

وی با بیان اینکه استفاده از جوانان به معنی جذب در نهادهای دولتی نیست، بیان کرد: می توان با رونق تولید و حمایت از بخش خصوصی جوانان را در بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی، خدماتی و بازرگانی به کار گرفت. 

استاندار مرکزی افزود: در صورتی که بتوان 40 تا 50 هزار فرصت شغلی در استان مرکزی ایجاد کرد می توان به تناسب منطقی بازار کار استان دست یافت که این مهم تنها با حمایت از تولید و سرمایه گذاری محقق می شود. 

آقازاده ادامه داد: اکنون در شهرستان های اراک، ساوه و خنداب خانه جوان فعال است و اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی باید در سال جاری خانه جوان را در شهرستان های مختلف راه اندازی کند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز