کمک ۳۴ میلیارد ریالی استان به سیل زدگان

۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۸:۱۹
کد خبر: ۸۳۷۰۳۷
کمک ۳۴ میلیارد ریالی استان به سیل زدگان
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: مردم این استان تا کنون بیش از 34 میلیارد ریال به سیل زدگان استان خوزستان کمک کردند.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرتیپ دوم پاسدار«محسن کریمی» گفت: کمک های مردمی استان مرکزی شامل برنج، حبوبات، روغن نباتی، انواع کنسرو، پتو، چادر و پول نقد است که از طریق پایگاه های بسیج محلات جمع آوری و پس از انتقال به سپاه روح الله بارگیری و به مناطق سیل زده ارسال می شود.

وی ادامه داد: امداد رسانی به مردم شهرستان شوش و منطقه الهایی شهرستان اهواز به سپاه روح الله استان مرکزی واگذار شده که 300 نیروی جهادگر به مناطق اعزام و در حال امدادرسانی و خدمات رسانی به سیل زدگان هستند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: 70 دستگاه ماشین آلات مهندسی و راهسازی این نهاد انقلابی در منطقه الهایی و شهرستان شوش مستقر شده و تا کنون بیش از 30 سیل بند، پل و جاده دسترسی از سوی جهادگران سپاه روح الله در این مناطق ایجاد شده است.

سردار کریمی بیان کرد: پنج تیم پزشکی متشکل از سه پزشک، یک دستگاه آمبولانس و دارو نیز در منطقه گشت زنی می کنند و به صورت رایگان به هموطنان سیل زده خدمات رسانی می کنند.

وی در خصوص خدمات سپاه روح الله استان مرکزی در شهرستان پلدختر استان لرستان نیز گفت: بیش از 850 نیروی جهادگر این استان شهرستان پلدختر اعزام شدند و تا کنون 280 منزل مسکونی توسط این جهادگران از گل و لای تخلیه شده و 25 معبر شهری نیز بازگشایی شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: خدمات تخلیه منازل از گل ولای رو به پایان است و جهادگران این استان در امور تخصصی از قبیل تعمیرات لوازم خانگی و قالیشویی در شهرستان پلدختر فعالیت می کنند.

سردار کریمی اظهار داشت: کمک های مردمی استان مرکزی نیز که در پایگاه های بسیج مردمی جمع آوری و به پلدختر ارسال شده، بالغ بر 14 میلیارد ریال برآورد می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز