رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبر داد

راه اندازی مرکز پیوند کلیه و اولین پیوند کلیه در اردبیل

۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۰۹:۵۷:۰۱
کد خبر: ۸۳۷۷۸۲
راه اندازی مرکز پیوند کلیه و اولین پیوند کلیه در اردبیل
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: عملیات اجرایی احداث بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی در اردبیل آغاز می‌شود.

به گزارش برنا،قدرت اخوان اکبری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته سلامت برگزار شد گفت: هفته سلامت امسال با شعار مراقبت‌های اولیه بهداشتی راهی برای پوشش همگانی سلامت نام گذاری شده است که دانشگاه علوم پزشکی اردبیل فعالیت خود را در همین راستا ادامه می‌دهد.

وی بیان کرد: سال ۹۷ دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در تمامی حوزه‌ها فعالیت‌های ارزنده‌ای انجام داده است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها افتتاح بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی امام رضا، راه اندازی اورژانس جامع بیمارستان امام خمینی، راه اندازی مرکز پیوند کلیه بیمارستان امام (ره) بود که ما به زودی شاهد اولین پیوند کلیه در این مرکز خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل همچنین از افزایش امکانات و تجهیزات بیمارستانی خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته شاهد افتتاح دومین دستگاه ام ار‌ای در بیمارستان امام (ره) بودیم، همچنین افتتاح دستگاه‌ای آر سی پی برای رفاه حال بیماران گوارشی بود که از این به بعد بیماران مجبور نیستند برای درمان به سایر شهر‌ها مراجعه کنند.

اخوان اکبری افزود: تکمیل و افزایش تجهیزات بیمارستانی امسال هم از اولویت‌های فعالیت دانشگاه خواهد بود.

وی تصریح کرد: امسال به امید خدا به شرط تامین منابع شاهد افتتاح بیمارستان تروما پس از چندین سال خواهیم بود، همچنین آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی در استان در دو فاز مختلف خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل همچنین از افزایش جذب نیرو تکمیل و نوسازی فضای مراکز درمانی در سال جاری خبر داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز