فضل الله رنجبر:

قدردان معلمان باشیم/ توجه به مدارس سرمایه است

۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۳:۱۸:۵۴
کد خبر: ۸۳۷۹۳۵
قدردان معلمان باشیم/ توجه به مدارس سرمایه است
جلسه بزرگداشت مقام معلم ظهر امروز به ریاست فرماندار کرمانشاه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، فضل الله رنجبر در این جلسه گفت: بحث هفته معلم در شرایط حساس کشور برای ما بسیار موثر است. در دوران 8 سال دفاع مقدس، تداوم انقلاب اسلامی و تا امروز نقش معلمان ویژه و برجسته بوده است، فرهنگیان عزیز در اصل پیشگامان توسعه و تعالی در کشور هستند.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: دانش آموزان و معلمان ما سرمایه های کشورمان هستند، توجه به دانش آموزان، معلمان و مدارس سرمایه گذاری برای ما است.همه ما موظف هستیم آموزش وپرورش را یاری کنیم. معلمین ارج و منزلت ویژه ای دارد، امیدوارم همه ما وظیفه مان را نسبت به این قشر که شغلشان، شغل انبیا است بخوبی ادا کنیم.

رنجبر از بیش از 11 هزار معلم و دبیر وبیش از 160 هزار دانش آموز در کرمانشاه، ماهیدشت، بیله وار، کوزران و سر فیروز آباد خبرداد و اضافه کرد: در شهر کرمانشاه و روستاها و بخشها از 12 لغایت 18 اردیبهشت مراسمات خاصی برگزار می شود.

از دیگر برنامه های هفته معلم که فرماندار به آن اشاره کرد: دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، ارسال پیامهای مرتبط، همایش پیاده روی در بیله وار، دیدار و سرکشی شورا ها ودهیارن در سطح روستا ها عنوان کرد وافزود: فرهنگیان بیله وار و ماهیدشت در رده حق مناطق جنگی قرار نگرفته اند که در تلاشیم این موضوع نیز حل شود، چرا که ماهیدشت در عملیات مرصاد خط اول بود.

فرماندار کرمانشاه در پایان گفت: آموزش های معلمان ما را به اینجا رساندن باید قدر شناس باشیم.

IMG-20190424-WA0001

IMG-20190424-WA0000

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز