استاندار البرز:

کمپ البرز در خوزستان دایر شد/ اعتبارات عمرانی البرز ۱۰ درصد رشد داشته است

۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۰۹:۰۴:۳۲
کد خبر: ۸۳۸۲۳۶
کمپ البرز در خوزستان دایر شد/ اعتبارات عمرانی البرز ۱۰ درصد رشد داشته است
استاندار البرز خاطرنشان کرد: اقدامات البرز در جهت امداد و خدمات رسانی به سیل زدگان در قالب یک کمپ در خوزستان نام البرز را پرآوازه تر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ شهبازی در جلسه شورای اداری استان البرز که با حضور معاون وزیر کشور در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک ایام و اعیاد شعبانیه افزود: کار پژوهشی که نتیجه عمل و نظر باشد به طور قطع راهگشا است.

وی ادامه داد: در سند آینده پژوهی ایران در سال ۹۶ توسط مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری هم تبیین و تشریح شد، برخی از این موضوعات مطروحه توسط دکتر صالحی امیری قابل مشاهده است.

شهبازی گفت: از حضور دکتر صالحی امیری در کارگاه شورای اداری البرز قدردانی می کنم چراکه موضوعاتی را مطرح کردند که برای مردم دغدغه بود.

وی با اشاره به اینکه البرز در معرض خطر سیل بود، افزود: با اقدامات صورت گرفته و مدیریت بحران، خطر احتمالی سیل برای البرز رفع شد.

استاندار البرز به اقدامات صورت گرفته در حوزه هزینه های جاری و عمرانی استان در سال ۹۷ اشاره کرد و گفت: در این راستا نیز مدیریت خوبی صورت گرفت.

وی افزود: در حوزه واحدهای تولیدی، صنعتی، کارگری نیز علی رغم اینکه البرز از استان های مولد کشور محسوب می‌شود، سال گذشته با مدیریت صحیح و به لطف خدا کمترین تنش را داشتیم.

وی گفت: مردم سوال ها و دغدغه های جدیدی دارند که باید ما بعنوان مسئول با تحقیق و پژوهش، اطلاعات خود را بروز کرده تا بتوانیم پاسخ مناسبی داشته باشیم.

استاندار البرز با بیان اینکه البرز، استانی متراکم و پرجمعیت است، افزود: جمهوری اسلامی ایران طی ادوار مختلف با بحران های جدی بواسطه توطئه دشمنان مواجه شد ولی همواره سربلند از چالش ها بیرون آمد.

وی عنوان کرد: پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، راه برون رفت از بحران ها را یافته ایم.

شهبازی گفت: سیر استان البرز در طلیعه سال ۹۷ نشان دهنده این موضوع است که در ارتباط بین دولت و ملت همنوایی خوبی وجود دارد.

وی افزود: مجموعه استان در حوزه های مختلف نظامی، انتظامی، امنیتی، خدماتی، امدادی و... در ماموریت تعیین شده از سوی وزارت کشور در خوزستان، متحد و منسجم اقدام کردند.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: اقدامات البرز در جهت امداد و خدمات رسانی به سیل زدگان در قالب یک کمپ در خوزستان نام البرز را پرآوازه تر کرد.

شهبازی گفت: روز گذشته اصناف البرز بیش از ۲۰ کامیون کمک به مناطق سیل زده ارسال کردند و به طور قطع در حوزه عمران و آبادانی نیز بر اساس دستورالعمل های ابلاغی به پشتیبانی مردم خوب و نوع دوست البرر وارد عمل خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه در پاییز سال گذشته نرخ بیکاری در البرز ۱۵.۶ درصد بود، افزود: این رقم در زمستان ۹۷ به ۱۳.۶ درصد رسید که این توفیق حاصل تلاش تیمی در البرز بود.

استاندار البرز ادامه داد: سال گذشته ۲۰۲ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در البرز صورت گرفت که ۱۰۰میلیون دلار آن در اسفند ماه سال ۹۷ محقق شد همچنین بیش از ۷۰ میلیون دلار آن نیز در حوزه دارویی بود. 

وی گفت: رشد اعتبارات هزینه ای البرز در سال ۹۸ حدود ۱۷ درصد بوده که رشد اعتبارات عمرانی البرز ۱۰ درصد است ولی این امر به طور متوسط در کشور ۸ درصد بوده است. 

شهبازی با اشاره به اینکه امسال انتخابات را پیش رو داریم، افزود: به طور قطع با تدابیری پیش بینی شده و مشارکت مردم این بار نیز انتخابات پرشوری برگزار خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز