استاندار خراسان جنوبی خبر داد:

اجرایی شدن ۴۴ مصوبه برای شهرستان سرایان

۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۰:۰۶:۲۲
کد خبر: ۸۳۹۲۴۸
اجرایی شدن ۴۴ مصوبه برای شهرستان سرایان
استاندار خراسان جنوبی گفت: 44 مصوبه در راستای توسعه شهرستان سرایان در زمینه های مختلف آموزشی، ورزش، زیرساخت ها، تامین آب و مشکلات حوزه تولید اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد صادق معتمدیان شنبه شب در نشست جمع بندی سفر استاندار خراسان جنوبی به سرایان گفت: از مسئولان استان و مدیران دستگاه های اجرایی انتظار داریم که 2 بار در سال با همین روال به شهرستان ها سفر کنند و پیگیر اجرای مصوبات باشند.

وی گفت: در بخش زیرساخت های شهرستان با کمبودهایی مواجه هستیم که با هم افزایی و همدلی مدیران و مسئولان مربوط خدمات قابل توجهی به مردم ارائه خواهیم کرد.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: مصوبات شهرستان سرایان تا مرحله اجرایی شدن دنبال می شود و امید است اجرای کامل این مصوبات باعث توسعه سرایان و کاهش مشکلات و دغدغه مردم شود.

استاندار خراسان جنوبی همچنین از دانشکده کشاورزی سرایان بازدید کرد.

معتمدیان در این بازدید مسائل و مشکلات این دانشکده را از نزدیک بررسی و دستورات لازم را برای رفع آنها صادر کرد.

دانشکده کشاورزی سرایان سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون زیر نظر دانشگاه بیرجند در 2 رشته محیط زیست و مهندسی ژنتیک گیاهی تا مقطع لیسانس فعالیت می کند.

استاندار خراسان جنوبی که از روز چهارشنبه هفته گذشته با همراهی نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی و معاون اقتصادی خود به شهرستان های بشرویه، طبس و فردوس سفر کرده است، شامگاه جمعه وارد شهرستان سرایان شد.

دیدار با فعالان اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شهرستان سرایان، دیدار با خانواده شهدا، برپایی میز خدمت و بازدید از مناطق مختلف این شهرستان از برنامه های معتمدیان در سرایان بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز