استاندار بوشهر:

حبس بودجه شهرداری ها خلاف قانون است

۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۰:۰۹:۵۱
کد خبر: ۸۳۹۲۵۱
حبس بودجه شهرداری ها خلاف قانون است
استاندار بوشهر گفت: حبس بودجه شهرداری ها توسط شوراها خلاف است و با شوراهای متخلف طبق قانون برخورد می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ عبدالکریم گراوند در نشست با شهرداران استان بوشهر  گفت:حبس بودجه به عنوان اهرم فشار برشهرداران قانونی نیست و شوراها باید بدانند اختلاف های خود با شهرداران را باید در فضای تعامل حل کنند.

وی بیان کرد: در قانون نباید گروکشی شود و شهرداران و شوراها باید در کنار هم برای خدمت رسانی به مردم گام بردارند.

گراوند خطاب به شهرداران استان بوشهر گفت: ورودی شهرها باید جذابیت داشته باشند و زیبایی ورودی ها با ساحل برای جذب گردشگران باید گره بخورد.

وی با تاکید براینکه برای تقویت حوزه گردشگری شهرها باید از امروز شروع کرد افزود: بافت بعضی از شهرها قدیمی است این درحالی است که شهرها باید دارای روح، نشاط و شادابی باشند وشهرداران باید با برنامه ریزی صحیح و اصولی زمینه احیا و توجه به مبلمان شهری را فراهم کنند.

گراوند اضافه کرد: از محل اعتبارات ارزش افزوده و آلایندگی سال گذشته پروژه های متعددی برای شهرها تعریف شد و امسال ضمن رعایت عدالت در توزیع اعتبارات باید این روند ادامه داشته باشد و براساس تقویم کاری پروژه های هفته دولت و دهه فجر مشخص شوند.

وی تاکید کرد: شهرهای گردشگر پذیر استان بوشهر باید در زمینه تقویت زیرساخت های گردشگری گام های اساسی بردارند.

استاندار بوشهر گفت: شهرها محل زندگی مردم به شمار می روند به همین دلیل تخصیص در حوزه مدیریت شهری با دقت و با نگاه عادلانه باید انجام شود.

وی برضرورت استفاده از فاضلاب برای آبیاری فضای سبز در شهرهایی که این امکان را دارند و استفاده از گونه های گیاهی که آب کمی مصرف می کنند، تاکید کرد.

استاندار بوشهر ادامه داد: برای حفظ محیط زیست پسماند شهرهای بوشهر، برازجان، چغادک، عالی شهر و تنگستان و شهرستان های جنوبی باید سامان یابد.

وی برضرورت توجه به مدیریت بحران تاکید کرد و افزود: سیل خوزستان و لرستان باید درس عبرتی باشد تا اجازه هیچ ساخت و سازی در مسیر مسیل ها و رودخانه ها داده نشود.

گراوند اظهارداشت: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل هایی که در منطقه ویژه وجود دارد باید از این قابلیت ها و تولیدات استفاده کرد.

وی بیان کرد: تامین نیازها از تولیدات داخلی استان بوشهر کمک به رونق تولید، اقتصاد و اشتغال است که باید مورد توجه شهرداران باشد.

گراوند افزود: استفاده شهرداران از تولیدات داخلی استان به عنوان یکی از ملاک های ارزیابی شهرداران در سال جاری به شمار می رود که باید مورد توجه باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز