مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی؛

نقش روحانیت در اجرای بندهای بیانیه گام دوم بی بدیل است

۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۰:۲۹:۵۷
کد خبر: ۸۳۹۷۶۱
نقش روحانیت در اجرای بندهای بیانیه گام دوم بی بدیل است
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: تشریح و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده، رسالت اصلی روحانیان در ماه مبارک رمضان است.

به گزارش برنا از اراک ، حجت الاسلام و المسلمین صفر قربانپور در کارگاه آموزشی مبلغان دینی استان مرکزی، افزود: تبیین بندهای مختلف بیانیه گام دوم انقلاب از سوی جامعه روحانیت در ماه مبارک رمضان برنامه سراسری تبلیغات اسلامی است که باید استان مرکزی نیز به بهترین شکل ممکن اجرایی شود. 

وی ادامه داد: تمامی روحانیان و مبلغان دینی به خصوص افرادی که در ماه مبارک رمضان به مساجد نقاط مختلف استان اعزام می شوند باید بیانیه گام دوم را به خوبی مطالعه کرده و برای مردم و به خصوص قشر جوان تشریح کنند. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار داشت: نقش روحانیت در اجرای بندهای بیانیه گام دوم به خصوص در بخش های اعتقادی، فرهنگی، تبیین فرهنگ کار و تلاش و مباحث اخلاقی بی بدیل است که باید به خوبی برای مردم تبیین شود. 

حجت الاسلام و المسلمین قربانپور بیان کرد: طرح ناامید کردن جوانان و نوجوانان ایران اسلامی مهمترین هدف دشمنان در سال های گذشته و امسال است که جامعه روحانیت وظیفه دارد از ظرفیت خود در راستای مقابله با توطئه های دشمنان و ایجاد نشاط و امید در جامعه استفاده کند. 

وی افزود: مستند کردن بیانیه گام دوم با آیات کلام الله مجید و همچنین روایات و احادیت ائمه اطهار(ع) از دیگر وظایف مبلغان دینی در ماه مبارک رمضان است. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار داشت: گام دوم انقلاب با مهندسی، برنامه ریزی و تقسیم و توزیع نقش اثرگذار روحانیت در صحنه، و همچنین یک برنامه حساب شده بین نظام و حوزه های علمیه و جامعه روحانیت محقق می شود، بنابراین جامعه روحانیت باید نسبت به نقش سازنده خود در این امیر خطیر آگاهی داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز