مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری:

شوراها شفاف سازی کنند

۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۱:۲۷:۳۱
کد خبر: ۸۳۹۸۱۴
شوراها شفاف سازی کنند
مصطفی صالحی گفت: از شوراها درخواست می‌شود مسیر شفاف‌سازی را باز کنند و مردم هم طبق قانون حق دارند از مسائل مالی شوراها اطلاع یابند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مصطفی صالحی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین در همایش گرامیداشت 9اردیبهشت روز ملی شوراها در شهرستان آبیک اظهار کرد: یکی از آسیب‌هایی که نهاد نوپای شکل گرفته شورا را تهدید می‌کند و موجب می‌شود از کارکردهای اجتماعی و شهری فاصله بگیرد ورود به صف‌بندی‌‎های سیاسی، جناحی و حزبی است.

وی دو قطبی شدن شوراها را آسیب جدی دانست و افزود: از شوراها درخواست می‌شود به انتظارات مردم توجه کنند و مسیر شفاف‌سازی را باز کنند و مردم هم طبق قانون حق دارند از مسائل مالی شوراها اطلاع یابند تا به مشارکت مردم لطمه وارد نشود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین با اشاره به ایجاد سامانه‌ای برای ثبت تمام مصوبات و کمیسیون‌های شوراها در استان قزوین اضافه کرد: اطلاعات این سامانه به مردم و نخبگان اعلام می‌شود و می‌توانند نقطه نظرات خود را اعلام کرده که در مدیریت شهری تاثیرگذار خواهد بود.

وی تصریح کرد: شوراها باید در بخش پروژه‌ای اولویت‌بندی کرده و به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بپردازند و توقعات را در راستای بودجه برآورده کنند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین افزود: موضوعی که سال‌های گذشته غفلت شده ساخت و ساز در حریم رودخانه‌ها بوده که شهرداران و مسئولان قضایی باید به طور جدی پیگیر این موضوع باشند تا از تصرف حریم رودخانه‌ها جلوگیری شود.

مدیر کل امور شهری 2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز