"مدیرکل ورزش وجوانان لرستان" در گفت و گو با خبرگزاری برنا:

اقدامات قابل تحسین جامعه ورزش در حوزه های فنی کمک به سیل زدگان پلدختر / پل معلق ملاوی برگردشگری نیز تاثیرگذار است / از جنبه های فنی هیئت های ورزشی در بحث امداد رسانی حمایت می کنیم

۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۴:۳۱:۱۸
کد خبر: ۸۳۹۹۷۳
اقدامات قابل تحسین جامعه ورزش در حوزه های فنی کمک به سیل زدگان پلدختر / پل معلق ملاوی برگردشگری نیز تاثیرگذار است / از جنبه های فنی هیئت های ورزشی در بحث امداد رسانی حمایت می کنیم
علی یاور عزیزپور به برنا گفت: جامعه ورزش در ارتباط با سیل اخیر وحوزه های تخصصی وفنی فعالیت ها واقدامات بسیار خوبی را از خود نشان داده است .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ عزیزپور ظهر روز دوشنبه در حاشیه افتتاح پل معلق ملاوی از توابع پلدختر  که توسط هیئت کوهنوردی استان در کمک به سیل زدگان منطقه   راه اندازی شده است ،اظهار کرد:جامعه ورزش در ارتباط با سیل اخیر خصوصا در حوزه های تخصصی وفنی فعالیت ها واقدامات بسیار خوبی را از خود نشان داده است .

او با بیان اینکه  جامعه ورزش  در جمع آوری کمک به سیل زدگان نقش فعالی ایفا کردند،افزود: هیئت هایی مثل هیئت کوهنوردی در همان آغاز سیل به کمک سیل زدگان شتافتند وهمچنین هیئت های،نجات غریق ،قایقرانی در جنبه های تخصصی وفنی نیز اقدامات خوبی را انجام دادند.

عزیزپور راه اندازی کارگاه های زیپ لاین واحداث پل های معلق برروی رودخانه جهت امدادرسانی و برقراری راه های ارتباطی روستاها را از اقدامات فنی وتخصصی هیئت کوهنوردی استان برشمرد و تصریح کرد:  پل معلقی که در ملاوی آماده بهره برداری شده است نتیجه زحمات هیئت کوهنوردی و خیرینی است که  در روند احداث این پل  برای کمک به مردم سیل زده پلدختر حضور فعال داشته اند.

به گفته مدیرکل ورزش وجوانان لرستان احداث پل معلق درروستای ملاوی برروی رودخانه کشکان علاوه براینکه  گشایشی  در کار روستاییان سیل زده ایجاد می کند  برروی گردشگری منطقه نیز تاثیرگذار است.

 عزیزپور باتقدیر از  حمایت های مقام عالی وزارت ورزش وجوانان از ورزش لرستان   وبحث سیل زدگان استان ،گفت:  هیئت کوهنوردی هم مورد حمایت اداره کل ورزش جوانان است وحمایت های ویژه ایی که شخص مقام عالی وزارت ورزش وجوانان  نسبت به ورزش استان داشته اند باعث شده تا حمایت  از هیئت هایی که اقداماتشان در امدادرسانی ها وکمک به سیل زدگان  می تواند جنبه تخصصی  وفنی داشته باشد به شکلی شود تا این هیئت ها فعالیت های لازم را در بحث کمک به مردم سیل زده منطقه از لحاظ فنی به خوبی  انجام دهند.

او با بیان اینکه اداره کل ورزش وجوانان لرستان نیز در این راستا از هیئت کوهنوردی استان حمایت می کند،یادآورشد: همچنین خریداری قایق برای هیئت قایقرانی  و  وسایل نجات غریق  ودیگر امکانات وتجهیزات مورد نیاز از دیگر حمایت هایی است که در خصوص حمایت از جنبه های تخصصی وفنی این هیئت ها انجام می گیرد. .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز