مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خبرداد؛

احداث ۱۳۴واحد مسکونی برای ایتام در قزوین

۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۰:۱۷:۱۶
کد خبر: ۸۴۰۶۸۲
احداث ۱۳۴واحد مسکونی برای ایتام در قزوین
مجید مومنی از احداث 134 واحد مسکونی برای ایتام قزوین در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مجید مومنی مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: طی سال جاری 134 واحد مسکونی برای ایتام احداث می شود که بدین ترتیب در میان ایتام تحت حمایت در استان، یتیم بدون خانه نخواهیم داشت.

 مومنی با اشاره به اهمیت مسکن در زندگی افراد بیان کرد: یکی از دغدغه های افراد در زندگی داشتن سرپناهی امن، آرام و مطمئن است. از این رو طی سال های گذشته برای تأمین این دغدغه اقدامات مختلفی صورت گرفته تا بتوانیم زندگی ایتام و سایر مددجویان را در خصوص این دغدغه تا با شرایط مناسب تری همراه کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: سال گذشته استان قزوین تنها استانی در کشور بود که توانست به حول قوه الهی 425 واحد مسکونی را از مجموعه مسکن مهر برای نیازمندان و مددجویان تحت حمایت تأمین کند.

وی افزود: مسکن مهر خریداری شده که بخشی واگذار و بخشی دیگر در حال واگذاری است از مجموعه مسکن های ساخته شده با شرایط خوبی است که واحدهای مربوطه به طور منظم با تکمیل براساس مقررات با اولویت ایتام و پس از آن سایر مددجویان در حال واگذاری است.

مومنی خاطرنشان کرد: مسکن مهر در نظر گرفته شده که به مددجویان واگذار شده و در حال واگذاری است از کیفیت مناسبی برخوردار است و امروز به لحاظ ارزش مادی نیز رشد کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند با مشارکت در طرح رضوان برای خانه دار شدن ایتام و یا سایر مددجویان مشارکت کنند که علاوه بر امکان مراجعه حضوری، کد دستوری  #028*8877* نیز برای دریافت کمک های مردمی در نظر گرفته شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز