رئیس سازمان نظام پزشکی استان کرمانشاه اعلام کرد؛

کارتخوان در مطب کلیه پزشکان الزامی است/ بعضی پزشکان خود را تافته جدا بافته ندانند

۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۰۹:۵۹:۴۴
کد خبر: ۸۴۱۰۹۱
کارتخوان در مطب کلیه پزشکان الزامی است/ بعضی پزشکان خود را تافته جدا بافته ندانند
رئیس سازمان نظام پزشکی استان کرمانشاه گفت: نبود کارتخوان در بعضی مطب ها قابل دفاع نیست، اکثر مردم پول نقد همراه ندارند، همه اقشار خدمات رسان باید نسبت به نصب دستگاه کارتخوان برای رفاه حال مراجعین اقدام کنند.

 به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، دکتر محمد باقر حیدری رئیس سازمان نظام پزشکی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: کلیه پزشکان باید دستگاه کارتخوان را در مطب داشته باشند. این موضوع هیچ ارتباطی به مالیات ندارد، پزشکان موظفند برای رفاه بیماران نسبت به نصب دستگاه کارت خوان در مطب اقدام کنند.

 او گفت: همه اقشار خدمات رسان باید دستگاه کارتخوان برای تصریح در کار ورفاه مراجعین نصب کنند، بعضی پزشکان خود را تافته جدا بافته می دانند  و در مقابل آن تمکین می‌کنند، این امر برای همه الزامی است.

حیدری با اشاره به اینکه ۴۰۰۰پزشک در استان عضو سازمان نظام پزشکی می باشند، گفت:  بالغ بر ۲۵۰۰ مطب خصوصی در حال خدمات رسانی به بیماران است و بر خلاف تبلیغات سو، جامعه پزشکی از نظر پرداخت مالیاتی جز منظم ترین اقشار هستند و بر اساس قانون هر اندازه مالیات برای پزشکان تکلیف شده نسبت به پرداخت آن به موقع اقدام شده است.

این مسئول تاکید کرد: در مطب بسیاری از پزشکان ما دستگاه کارتخوان دارند. نبود کارتخوان در بعضی مطب ها قابل دفاع نیست، اکثر مردم پول نقد همراه ندارند، همه اقشار خدمات رسان باید نسبت به نصب دستگاه کارتخوان برای رفاه حال مراجعین اقدام کنند.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان با اشاره به اینکه در بیمارستان‌های دولتی چیزی به نام فرار مالیاتی نداریم، و روند تعیین مالیات بر اساس درآمد پزشکان و طبق گروه بندیهای خاصی انجام می شود، تاکیدکرد: سایر پزشکان نیز که تا کنون دستگاه کارت خوان در مطب ندارند لازم است، در اسرع وقت نسبت به نصب دستگاه کارتخوان اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز