استاندار اردبیل:

امدادرسانی استان اردبیل در شهر معمولان تسریع می‌یابد

۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۰:۱۶:۵۸
کد خبر: ۸۴۱۶۴۱
امدادرسانی استان اردبیل در شهر معمولان تسریع می‌یابد
استاندار اردبیل گفت: تیم امداد رسانی اردبیل در شهر معمولان استان لرستان مستقر شده و این تیم باید با سرعت اقدامات امدادرسانی و عمرانی در این منطقه را انجام دهد.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در نشست با نیرو‌های مستقر بنیاد مسکن در شهرستان معمولان گفت: تمامی دستگاه‌های مرتبط دیگر برای همکاری در این شهرستان به صورت متمرکز درمعمولان مستقر شده و با همکاری هم اقدامات عمرانی را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: اقدامات انجام گرفته در خصوص امدادرسانی به مناطق سیل زده قابل تقدیر است و باعث شده سایر حوزه‌ها نیز در این خصوص احساس تکلیف کرده و وارد عمل شوند.

استاندار اردبیل میزان خسارت‌های وارد شده به مناطق سیل زده را بالا دانست و گفت: این میزان خسارت‌ها را دولت به تنهایی نمی‌تواند جبران کند و لازم است همه مردم و نهاد‌ها با همکاری هم به این مناطق کمک کنند.

بهنام جو با تاکید بر سرعت بخشی به اجرای عملیات عمرانی از قبیل راهسازی افزود: اقدامات انجام گرفته در این استان باید برای مردم قابل لمس باشد تا خود اهالی نیز مشارکت کنند.

وی به درگذشت شهادت گونه جهادگران بنیاد مسکن استان که در جریان امدادرسانی دچار سانحه شده بودند، اشاره کرد و گفت: مردم استان قدردان چنین شخصیت‌هایی هستند و به نحو بسیار شایسته‌ای مراسم یادبودی برای آنان برپا کردند.

گفتنی است استاندار اردبیل در بدو ورود به استان لرستان در نشستی با استاندار این استان آخرین اقدامات، اولویت‌ها و نیازمندی‌های مناطق سیل زده را بررسی کردند.

بازدید از واحد‌های مسکونی تخریب شده از دیگر برنامه‌های روز اول حضور استاندار اردبیل در شهر معمولان بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز