مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه:

بیمه پایه کلیه مددجویان کمیته امداد به بیمه سلامت انتقال داده شد

۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۳:۳۳:۰۲
کد خبر: ۸۴۱۶۶۱
بیمه پایه کلیه مددجویان کمیته امداد به بیمه سلامت انتقال داده شد
نشست خبری مدیرکل کل کمیته امداد خمینی (ره) استان کرمانشاه با مباحث طرح های ماه مبارک رمضان سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، حسین خدر ویسی مدیرکل کمیته امداد خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: مردم نوع دوست کرمانشاه در شرایطی که خود زلزله زده و سیل زده بودند به سیل زدگان لرستان و گلستان کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه افزود: همه خدمات ما برای فقرا و نیازمند است و مردم کرمانشاه در سال گذشته 72 میلیارد تومان در قالب ذکات، صدقات، انزولات و.... به کمیته امداد کمک کردند و بالغ بر شش میلیارد تومان به سیل زدگان لرستان، گلستان و...کمک کرده اند.

خدر ویسی از بالغ بر 20 هزار حامی در کرمانشاه خبرداد وافزود: در صدد هستیم حامیان مددجویان را اضافه کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه در ادامه گفت: با حمایت رئیس کمیته امداد کشوری،  بیمه پایه کلیه مددجویان به بیمه سلامت انتقال داده شده است.

خدر ویسی افزود: تا امروز پنج هزار و 322 واحد زلزله زده گان ساخته شده و تعداد محدودی که مشکل قانونی دارند در شدند حل مشکل آنها هستیم.

«طرح مفتاح الجنه»

این مسئول در خصوص طرح مفتاح الجنه کمیته امداد ابراز داشت: در این طرح فراخوان جمعی را برای رفع نیازمندان تحت پوشش این نهاد برقرار کرده ایم، و در روابط عمومی کار مناسبی در ماه مبارک رمضان انجام می شود در خصوص کمپین 10 هزار تومانی که به شماره حساب 0109360939003 بانک ملی و شماره کارت 6037991899939627 خیرین مبالغ مورد نظر را به حساب نیازمندان خصوصا در ماه مبارک رمضان واریز کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز