مدیرکل بهزیستی لرستان،خبرداد :

اجرای طرح توانمندسازی ۷۰ معلول ضایعه نخاعی در استان

۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۲:۵۸:۳۳
کد خبر: ۸۴۱۷۸۶
اجرای طرح توانمندسازی ۷۰ معلول ضایعه نخاعی در استان
"فاطمه زهرا توکلی" از اجرای طرح توانمندسازی ۷۰ معلول ضایعه نخاعی و خانواده‌های آنان در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛توکلی در گفت وگو با رسانه ها ،اظهار کرد: سه سال از اجرای طرح توانمندسازی معلولان ضایعه نخاعی در استان می‌گذرد و نتایج خوبی نیز به‌همراه داشته است.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۷۰ معلول ضایعه نخاعی استان تحت پوشش این طرح قرار دارند،افزود: طرح توانمندسازی معلولین ضایعه نخاعی با ارائه خدمات مراقبتی و توانبخشی، خدمات مربوط به مناسب‌سازی محیط زندگی، برگزاری کلاس‌های آموزشی و اردوهای فرهنگی هنری اجرا می‌شود.

 توکلی هدف مهم اجرای طرح را توانمندسازی ،افزایش توان فرد و خانواده معلول ضایعه نخاعی برای مقابله با این ضایعه  دانست وتصریح کرد:  در این طرح قصد داریم با مداخلات جدی‌تری عوارض این ضایعه را به حداقل برسانیم.

او با بیان اینکه اولویت در اجرای این طرح با بیمارانی است که در اولین سال حادثه و حداکثر سال پنجم آن قرار دارند، است،خاطر نشان کرد: در راستای اجرای طرح توانمندسازی، امروز اردوی فرهنگی تفریحی برای معلولین ضایعه نخاعی وخانواده‌های آنان در خرم‌آباد برگزار شد.

 توکلی با تاکید برلزوم   ارتقای کیفیت زندگی، افزایش سطح رضایتمندی و توانمندی گروه هدف و خانواده آنها، گفت : پیشگیری و توانمندسازی جامعه هدف مهم‌ترین رسالت بهزیستی به شمار می‌آید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز