معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی:

مشکلی برای تامین کالاهای ماه مبارک رمضان وجود ندارد

۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۰:۰۷:۴۶
کد خبر: ۸۴۲۰۷۶
مشکلی برای تامین کالاهای ماه مبارک رمضان وجود ندارد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی گفت: کالاهای اساسی مردم در ماه مبارک رمضان تامین شد.

به گزارش برنا از اراک ، سعید فرخی در نشست ستاد تنظیم بازار استان مرکزی افزود: مشکلاتی در خصوص واردات شکر و کارخانه های استان اصفهان و یزد به وجود آمد اما این کالا از استان همدان خریداری و تا فردا وارد استان می شود. 

وی ادامه داد: برنج مورد نیاز استان نیز خریداری و وارد استان شده و هماهنگی های لازم با شرکت های تعاونی استان در خصوص تامین روغن نیز انجام شده است. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی با بیان اینکه کمیته احتکار سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان مرکزی تشکیل شده است، عنوان کرد: 25 تیم ویژه بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و تیم های اتاق اصناف برای نظارت هر چه بیشتر بر بازار کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان فعال شده است. 

فرخی افزود: برخورد قاطعانه با گرانفروشی، کم فروش و عدم درج قیمت و احتکار چهار اولویت اصلی تیم های بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی است. 

وی بیان کرد: سامانه تلفنی 124 به طور شبانه روزی برای دریافت شکایت، انتقادات، پیشنهادات و نظارت مردمی فعال است و شهروندان می توانند هر گونه تخلف اقتصادی در راستای عدم درج قیمت، صدور فاکتور، تقلب، گرانفروشی و یا احتکار را از این طریق اعلام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز