معاون فرهنگی ورزش و جوانان استان اردبیل خبر داد

اهتمام سمن های ورزش و جوانان در تجلیل از چهره های فرهنگی و هنری استان اردبیل

۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۳:۳۱:۳۴
کد خبر: ۸۴۲۱۹۶
نشست نقد وبررسی ۴۰ کتاب ،با مروری برآثار دکتر محمد سیمزاری با همکاری موسسه مطالعات عصر پژوهش برگزارگردید.

به گزارش برنا،اکبر نگاهی در سلسله نشست های نقد و بررسی40 کتاب که به نقد آثار دکتر محمد سیمزاری اختصاص داشت، گفت: این وظیفه ذاتی همگان است که از نویسندگان و هنرمندان تقدیر به عمل آورند و سمنها نیز در راستای این امر باید فرهنگ سازی کنند.

نگاهی ضمن اشاره به مراسم تجلیل از مفاخر اردبیل توسط معاونت فرهنگی ورزش و جوانان افزود:این نشست نیز برای معرفی  گوشه ای از توانایی هایی دکتر محمد سیمزاری به نسل جوان توسط سمنهای ورزش و جوانان استان اردبیل می باشد.

معاون فرهنگی ورزش و جوانان استان اردبیل;ازتلاش و اهتمام جوانان در زمینه های فرهنگی و هنری خبرداد و دکتر سیمزاری را جز نویسندگان دغدغه مند برای انتقال مفاهیم و ارزش ها برشمرد.

وی تصریح کرد: با استفاده از توانایی های سمن های ورزش و جوانان به دولت و متولیان فرهنگی دولت کمک کنیم. در حوزه سازمانهای مردم نهاد به واگذاری بسیاری از موارد به جوانان اعتقاد راسخ دارم و امیدواریم دستگاهها و نهادهای دیگر هم در این حوزه به جوانان و سمن های فعال یاری رسانند.

در ادامه دکتر امیر رجبی، علی حسن زاده و غفور ملکی به عنوان کارشناس همراه با خود دکتر محمد سیمزاری در جایگاه حضور داشتند و مطالب مبسوطی را در رابطه با آثار دکتر سیمزاری ارائه کردند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز