استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

موضوع اشتغال اولویت اصلی نظام و دولت بوده و هست

۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۲:۱۸:۴۷
کد خبر: ۸۴۳۱۷۶
موضوع اشتغال اولویت اصلی نظام و دولت بوده و هست
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اشتغال زایی را یکی از اولویت های مهم مسئولان کشور و استان دانست و گفت: در شرایط کنونی کشور، برای رسیدن به این هدف تمامی فرصت ها و ظرفیت ها به کار گرفته خواهد شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی محمد احمدی  در نشست کارگروه اشتغال کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: دولت برای رسیدن به اهداف اشتغال زایی خود برنامه های ویژه ای را در استان دنبال می کند که ارائه بسته های تسهیلاتی برای ایجاد فرصت های شغلی در بخش های مختلف (تسهیلات روستایی و عشایری، فراگیر و مشاغل خانگی)، افزایش سرمایه گذاری، فعال کردن واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال و رفع مشکلات اداری و مالی واحدهای تولیدی فعال از جمله آنها است.

وی افزود: تمامی دستگاه های اجرایی، بانک ها بخش خصوصی باید پای کار بیایند تا فضای اشتغال در استان تقویت شود.

احمدی بیان کرد: سال 97 در زمینه ایجاد، پرداخت تسهیلات روستایی و حمایت از اشتغال پایدار، کهگیلویه و بویراحمد رتبه قابل قبولی در میان استان های مختلف در کشور به خود اختصاص داد که امید است همچون سال گذشته این روند با روحیه و عزم جدی تر ادامه یابد.

وی عنوان کرد: حمایت از تولید واقعی در کهگیلویه و بویراحمد در این شرایط تحریم اقتصادی افزایش یابد تا با تحقق این مهم زمینه اشتغال پایدار، کاهش بیکاری و در نهایت تقویت بنیه اقتصادی در پی آن ایجاد شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: باید امسال برنامه ریزی ها به نحوی باشد که سهم امسال کهگیلویه و بویراحمد از تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به طور کامل جذب و هزینه شود.

وی ابراز داشت: تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در استان به افرادی که دغدغه تولید و اشتغال داشته و دارای صلاحیت، اراده و انگیزه کافی نیز باشند پرداخت شود.

احمدی بیان کرد: موضوع‌هایی از قبیل اشتغال حمایتی و تشکیل پنجره واحد با حضور دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه اشتغال زایی و کاهش معضل بیکاری با جدیت در این استان دنبال می‌شود.

وی عنوان کرد: امسال با افزایش همدلی و اتحاد در بین دستگاه های اجرایی باید مسئولان برای رفع گرفتاری ها و مشکلات مردم بیش از پیش بکوشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز