جلسه کمیته تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اردبیل:

دستگاه های اجرایی برای اوقات فراغت جوانان برنامه ریزی مشترک انجام می دهند

۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۱:۴۸:۱۶
کد خبر: ۸۴۴۵۱۹
دستگاه های اجرایی برای اوقات فراغت جوانان برنامه ریزی مشترک انجام می دهند
در اولین جلسه کمیته تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اردبیل در سال 98 به برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان با همکاری و هماهنگی نهاد های اجرایی تاکید شد.

به گزارش برنا،اولین جلسه کمیته تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اردبیل در سال ۹۸ با حضور بیش از ۲۵ نفر از اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان به ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل برگزار شد.

در این جلسه جمال پیله ور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان حداقل هرسال باید ۱۰ جلسه برگزار و مصوبات آن را پیگیری و اجرایی کند.
پیله ور با اشاره به اینکه سمت و سو دادن به توان و انرژی جوانان از عهده یک دستگاه برنمی آید از نمایندگان نهادهای اجرایی در ستاد ساماندهی امور جوانان خواست با همکاری و هماهنگی هم نسبت به غنی سازی اوقات فراغت جوانان بر اساس نیاز های آنان برنامه ریزی های مشترک و منسجم انجام دهند تا برنامه ها از اثرگذاری بالایی برخوردار شود.
پیله ور تنوع برنامه ها ، اثربخشی و حضور تعداد نفرات جوانان در برنامه ها را جز موارد مهم در ارزشیابی ستاد ساماندهی امور جوانان دانست.
این جلسه پس از ارائه گزارش فعالیت انجام یافته نهاد های اجرایی در طول هفته جوان از سوی نمایندگان آنان در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اردبیل پایان یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز